ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
het ziet er mooi uit vooral het verblijf van de helmkasauris heb nog wel een paar tips - plant niet te veel bomen in verblijfen waar je van bovenaf kan kijken -doe in aquariums meer grond beplanting en rotsen dat vult het meer op -ook bij de helmkasaurissen doe daar iets meer grassoorten in en iets minder bamboe anders zie je als ware door de bomen het bos niet meer
maar verder ziet het er mooi en orgineel uit ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ steeling13, Bedankt, voor de tips, maar in deze update zal je zien dat ik er niet veel aan heb
Er is iets vreselijks gebeurd in Costa Cura. De zoo is totaal afgebrand. De dieren konden gelukkig opgevangen worden op een groot stuk land, helaas in te kleine hokjes. Wij hebben dit land gekocht om de zoo opnieuw op te beginnen, want het is een groot werk om de dieren van Nederland weer naar Curacao te krijgen. Hier is waar de dieren nu zitten. Rendieren en Thomson Gazelles, beiden waren nog niet eerder geshowd. De Helmkasuarissen. 1 van de vrouwtjes is drachtig, dus deze dieren moeten het snelst een nieuw verblijf hebben. De Tuimelaars. Stierhaaien. Nog meer nieuwe dieren, de Wolven. De Californische zeeleeuwen, zij maken het helaas slecht. En de Kluuten. Een overzicht van het wanhopige opvang-centrum.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Sorry, maar je ziet duidelijk dat je de dieren geplaatst hebt en gelijk foto's genomen hebt, vooral bij de Kluuten is dat goed te zien. Zelf vind ik dat nooit zo leuk/mooi om te zien. En nog een vraagje, waarom zo'n groot stuk grond en zulke kleine hokken? Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ IK, Ja das waar, maar (in het echt ) moeten/worden de dieren ook opgevangen natuurlijk maar worden ze wel in grotere hokken opgevangen, maar bijv. Thomson Gazzele's zouden ook in stallen worden opgevangen. (Ligt er trouwens ook aan hoe realistisch je het verhaal wil hebben ) (Het commetaar is bedoeld als tip ) Always look on the bright side of life!