ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ IK, Dit komt omdat je een link geeft naar de map op jouw computer van zt2, maar wij hebben ook allemaal zo'n map. En wij kunnen niet zomaar op jouw computer jouw bestanden bekijken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Hier zijn de foto's, ik zal er ook af en toe wat bij vertellen.
Dit is onze kustvoliere, hij bevat nu Kluuten, Wulpen en Flamingo's. Dit zijn de Helmkasuarissen, deze dieren hebben we net. Dit is in het quarantainegebouw. Dit ook. Hier komen de Papegaaiduikers net aan. Nou, wat zouden dit zijn :P? Kippah De eerste baby-Kasuaris Het quarantainegebouw staat leeg, want... De baby's zitten in hun verblijf!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit geen mooie dierentuin: - De verblijven zijn veel te kaal - Rond de verblijven is het veel te kaal - De quarantaine verblijven zijn veel te klein - Je dieretnuin is vrij onrealistisch Zie dit niet als afzeiken maar als tips. Er is dus nog een hoop werk aan de winkel! Maar je kunt er iets prachtigs van maken!
3
Onderdirecteur
@ ZooM, Dit is eigenlijk ook geen dierentuin, maar een fokzoo om een beetje in de stemming te komen. Ik heb lang niet meer ge-ZT2't omdat mijn PC het niet aan kon, dus ff reageren op de punten: -Weet ik, op sommige plaatjes is ook de beplanting verborgen btw, dat was perongeluk xD -Dit is niet voor bezoekers -Klopt, dit is ook voor even, maar ik moest wat xD -Dat zou zo kunnen.
Mijn volgende update is ook niet meer hiervan, maar van een stuk mooiere kust-zoo.
3
Onderdirecteur
Nou, hier is 'ie dan (ja nu al xD)
Costa Cura Dit is een dierentuin aan de kust van Curacao
Als je het terrein op komt zie je twee gebouwen, de ingang en de kaartjes-verkoop. We hebben 3 loketten voor kaartjes, maar op normale dagen zijn er maar 2 open. Terwijl de ouders kaartjes halen, kunnen de kinderen naar de Kluuten in hun ruime verblijf kijken. We lopen naar de ingang. Hier is de kaartjes-check. De verzorgers en schoonmakers zitten hier ook wel eens, soms helpen ze ook. Maar in de plant zitten lijkt me niet zo fijn :l We gaan het gebouw uit. We komen op het pleintje, daar kun je eten (van wat je zelf mee hebt) en kijken naar... Tuimelaars! Dat is wat er tot nu toe gebouwd is!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooi! Je verblijven zien er goed uit en je dolfijnen hebben een mooi bassin . Misschien wel net dat ietsie meer beplanten rond de verblijven. De bezoekers hebben ook veel goeds in je park, veel bankjes, standbeelden,... Ziet er goed uit!