ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hoi hoi ,
wat heb je dat toch weer creatief en mooi gemaakt ben trots op jou. heel leuk. een tip denk de volgende keer eens aan een binnen verblijf er bij te bouwen anders krijgen ze het in de winter koud. maar verder klasse meid
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ja dat heb je er erg prachtig gemaakt het ziet er super leuk uit en ook het looppad van de makis is een leuke idee verheug me al op je volgende update zal er denk ik weer met hele mooie gekleurde bloemen zijn
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het ziet er inderdaad heel mooi uit en vooral dat grote toestel waar de maki's op spelen. Spelen ze daar ook echt op? Nog even iets, ik zou wat meer planten en bomen in hun verblijf zetten. Kan niet wachten tot de volgende update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Waar kan je trouwens die download vinden om de ingang te verwijderen en er zelf een te bouwen. Ik heb nu de combipatch maar daar zitten dingen bij die ik niet wil. Zoals de zoomuren als heggen (dan kan je de uitdaging voor de mooie omheiningen niet halen ) en alle kramen zijn vervangen door een waar je alles kan kopen (tenzij het ergens anders aan ligt). (sorry voor dat bovenste berichtje van Mark23. Mijn oude account was per ongeluk geactiveerd )
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Mark_23,
maakt niks x mijn neef download altijd alles hij zegt dat je waarschijnlijk de basic pack van snow leo moet hebben maar dan heb je nog steeds de groene heggen xx