ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hii x dit is alvast een stukje van mijn dierentuin ik heb veel bloemen bij de daken gebruikt. omdat ik toch wel van kleuren en planten... ik heb het dus ook wel dicht op elkaar gezet maar ja dat is ook wel gezellig:) allereerst mijn ingang... zoals je ziet heb ik ook kassa's gemaakt waar een standbeeld in staan en standbeelden voor staan. zoals je net zag was in de ingang een opening in de opening heb ik dit geplaatst en als je erdoor heen gaat zie je de brug die over de vissen gaat en op de achtergrond het dak over het restaurant... en nu zie je het restaurant van dicht bij en nu kijken wat op de brug staat ? en zo kun je het dak van het restaurant misschien beter zien en dan nu ook van het verblijf om het restaurant.. en dan nu alles bij elkaar Dit was het eerste stuk van mijn dierentuin xx ps. ik heb niet op typ fouten geled en ook niet op de gezichtjes bij de mensen ik hoop dat jullie hem leuk vinden xx angeltjee(L)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hoi angeltje he superleuk gedaan vooral de vrolijke kleuren van alle bloemetjes,het verblijf ziet er ook goed uit zal zeker bij je volgende update weer kijken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vindt het eigenlijk erg moeilijk te beoordelen.. het is een de oude zt2 stijl (niet mijn stijl) en eigenlijk houd ik bepaald niet van die stijl.. maar jij doet het toch wel apart leuk! wel zou ik meer beplanting rondom doen en meer heuvels.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het juist wel mooi die oude ZT2 stijl!! Daarom ben ik ZT2 aan het spelen omdat je nog die oude stijl gebruikt en die ingang grandioos mooi!! Wel lang op gebouwd zeker!! Je moet de volgende keer wel de gezichtjes uitzetten, het is nu wel grappig. Je weet dat iedereen happy is!! Ga zo door en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
OMG, just like art xD
Lang geleden dat ik zoveel kleuren heb gezien op 1 PIC, maar het is prachtig! De manier waarop je dak beplant is,met die standbeelden enzo, echt inspiratie vol. Ik vind het alleen iets minder dat de binnenkant vd ingang ook symmetrisch is. Maar verder super!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
WOW heel cool met die bloemen! Alleen vind ik het in de ingang noga l druk misschien I.P.V. 2 , 1wc?
en dat gat in het midden zou ikzelf weghalen maar dat is mijn mening! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ben ik weer met mijn volgende update over animals and flowers ! X dit keer presenteer ik mijn ringstaart maki's het zijn 2 verblijven met daar tussen in een wandelpad waar de maki's zo doorheen kunnen lopen allereerst een uitzicht foto zoals je ziet heb ik een bloemenparkje gemaakt waar mensen doorheen kunnen lopen maar ik heb ook de buis waar de maki's door lopen ook zichtbaar voor de mensen gemaakt nu hoe er een maki in de loop buis zit en dan als laatst een paar foto's waar de maki's in het verblijf zitten
bedankt voor het kijken en ik hoop veel reacties haha tot de volgende update xx angeltjee