ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ hoijessie, dat vraag je beter bij waar kan ik volgende download vinden (sorry als het moderator-gedrag is) ps. dat staat er vanonder bij de eerste foto's
Bericht veranderd door: arneb - Woensdag, 02 Jan 2013, 14:31
@ arneb, ziet er al goed uit je zou het bruggetje en de weg naar de voliere breeder mogen maken ook zou je het onderwater zicht mogen aankleden met wat rotsen voor de rest ziet het er al goed uit ook vind ik het knap en leuk dat je echt naar de tips luistert om beter te worden
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 14:43 | Bericht # 24
0
Stagiaire
vandaag mogen jullie kiezen welke diersoort er word geplaatst (geen idee welke ik nu moet doen) ze moeten in het bos leven en mooi zijn ik ga dan controleren of ze mooi genoeg zijn.
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 16:19 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ arneb, Is het misschien niet leuk om, in een gebouwtje ofzo, een basin te maken in de vorm van een lange rivier waar je vissen in doet die in (bos)rivieren leven. Met boomstammen op de bodem, rotsen en rivierplanten enz..... Anders de imposante eland. Een echt zt2 dier.
Datum: Donderdag, 07 Feb 2013, 18:40 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik vind het geweldig om screenshots te bekijken. Tjonge wat zijn jullie wizkids goed in het cre"eren van zoo's. Geweldige fantasie wat tot leven komt in een virituele zoo! I just love it Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Woensdag, 13 Feb 2013, 15:11 | Bericht # 30
0
Stagiaire
vanaf nu mogen jullie kiezen wat ik ga bouwen! maar je moet eerst een vraag juist beantwoorden. je kunt ook kiezen of ik een zoo bouw(dan zijn er meerdere vragen voor de dieren die erin moeten), een park, of een boerderij. mijn eerste vraag is: Hannibal won de tweede Punische oorlog samen met zijn olifanten: de Romeinen waren er niet tegenop gewassen. Er vielen ook enorm veel doden aan de romeinse kant. Hoeveel doden vielen er per seconde?
Bericht veranderd door: arneb - Zondag, 17 Feb 2013, 11:37