ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
hier ga ik mijn zoo's showen nu ben ik bezig met project "the forest" (alle downloads die ik gebruikte staan altijd onderaan de update
we begingen bij de ingang (deuh) we betalen en gaan verder we komen aan bij een twee-sprong met een rivier ernaast we gaan eerst naar rechts en we zien in de rivier een paar europeese otters zitten aan de andere kant zijn er ook otters maar die spuwen water het verblijf naast de fonteinen is van de edelherten de otters hebben ook nog een vijvertje met een rotsen eilandje we krijgen honger en gaan naar de andere kant we passeren bij het verblijf van de everzwijnen en dan gaan we naar het pleintje om ons eten op te eten nu nog een overzichtje linker-kant rechterkant
de downloads: building set van zeta desings EE v 2.0(niet meer te downloaden)
Bericht veranderd door: arneb - Zondag, 17 Feb 2013, 11:50
@ arneb, ziet er goed uit ik vind het alleen jammer dat je alles zo in een rijtje plant en weinig planten onder de bomen hebt staan ook zou je in de verblijven wat bomen mogen neer zetten voor de rest super je bent echt vooruit gegaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
(arneb)
we begingen bij de ingang (deuh)
Als mensen naar buiten lopen, is het dan niet de uitgang? xD of is het de andere kant?
Ik vind de ingang wel mooi, wel een beetje hoog. Verder vind het leuk dat alles zo in 'thema' blijft, veel hout, maar ik bind het wel leuk. Ik zou wel proberen om die waterfilter te verbergen...
0
Stagiaire
@ krieke668, @ boerroel545, bedankt voor jullie reactie's ik ga erop letten bij die waterfilter ik vond niet direct een goede plaats en de verblijven ga ik nog wat aanplanten ik ben nu bezig met de berenkuil
we hebben besloten de beren een andere plaats te geven want na de eerste 2 jonkies hadden ze niet genoeg plaats e begonnen ze met elkaar te vechten dus na spoedoverleg hebben we besloten om de beren het hok van de spaanse lynx te geven en de spaanse lynxen zouden dan naar de berenkuil gebracht worden
Bericht veranderd door: arneb - Maandag, 24 Dec 2012, 16:58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ arneb, Ziet er mooi uit! Ik heb echt het gevoel alsof ik in een bos loop. Kleine tips: het pleintje ziet er leuk uit, maar ik zou daar ook de paden wat breder maken. En ik vind het er een beetje krap uit zien met die zitplaatsjes en de bomen daar gelijk naast. (Maar zoals ik al zei) bredere paden gaan wonderen doen. Ziet er verder mooi uit.
0
Stagiaire
tijd voor een update zeker
er zijn al een paar dingen veranderd we gaan eens kijken naar de veranderingen
ten eerste is er een pad naast het eetpleintje geplaatst die naar de wilde katten leid we volgen het pad en we komen uit op een pleintje we volgen het pad die ons boven het wilden katten verblijf brengt we gaan naar de andere kant van de zoo want naast de otterbron is er ook een pad aangelegd die naar de brilberen leid omdat er bij het pad nog niet veel bijzonder te zien is geef ik het overzicht van het pad dat we volgen en een paar foto's van de brilberen nu nog een overzichtje en dan is deze update ten einde
laat gerust een reactie achter!!
Bericht veranderd door: arneb - Zondag, 17 Feb 2013, 11:52
Datum: Donderdag, 27 Dec 2012, 10:24 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ arneb, Ziet er heel mooi uit en echt als een bos, dus dat doe je goed! Het hok van de brilberen en de katten zien er goed uit maar zouden die wel veilig (voor de bezoekers) zitten achter dat hek? Het ziet er verder mooi uit en het pleintje is ook leuk en lekker ruim.