Rowannus' dierentuinen
Mark_23
Datum: Maandag, 13 Jan 2014, 20:19 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ben benieuwd. Zal wel wat werk zijn maar als het af is heb je ook wat Moet te doen zijn toch? Groetjes, Mark
Bericht Ben benieuwd. Zal wel wat werk zijn maar als het af is heb je ook wat Moet te doen zijn toch? Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 13 Jan 2014 om 20:19
rowannus
Datum: Donderdag, 16 Jan 2014, 17:08 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Was bezig met het bouwen van het aquarium van de vissen. Maar als ik dan even later het dak op de hekken van het tropenhuis wil plaatsen is die opeens veel hoger dan de hekken zelf.. :/ Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?Added (16 Jan 2014, 16:08) --------------------------------------------- De foto's die ik eerder hier had geplaatst waarvan ik een plan had is eigenlijk moeilijk te maken, heb het een hele poos geprobeert maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet. Dus vandaar dat mijn plan wat gewijzigd is.. Een paar foto's van wat komen gaat!
Bericht Was bezig met het bouwen van het aquarium van de vissen. Maar als ik dan even later het dak op de hekken van het tropenhuis wil plaatsen is die opeens veel hoger dan de hekken zelf.. :/ Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?Added (16 Jan 2014, 16:08) --------------------------------------------- De foto's die ik eerder hier had geplaatst waarvan ik een plan had is eigenlijk moeilijk te maken, heb het een hele poos geprobeert maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet. Dus vandaar dat mijn plan wat gewijzigd is.. Een paar foto's van wat komen gaat!
Bericht getypt door - rowannus Toegevoegd op 16 Jan 2014 om 17:08
KoenZoo
Datum: Donderdag, 16 Jan 2014, 18:57 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Komt doordat je dan waarschijnlijk de grond hebt verhoogd/verlaagd. De verhoogde paden (het dak dus) verhoogd/verlaagd niet mee. Ziet er overigens goed uit hoor!
Bericht Komt doordat je dan waarschijnlijk de grond hebt verhoogd/verlaagd. De verhoogde paden (het dak dus) verhoogd/verlaagd niet mee. Ziet er overigens goed uit hoor! Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 16 Jan 2014 om 18:57
Mark_23
Datum: Donderdag, 16 Jan 2014, 20:30 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar de rest. Groetjes, Mark
Bericht Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar de rest. Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 16 Jan 2014 om 20:30
rowannus
Datum: Maandag, 27 Jan 2014, 21:12 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Helaas ben ik gestopt met het verder uitbouwen van deze dierentuin. Ik vond hem niet mooi en de dingen die ik er graag in wou hebben lukte me gewoon niet op te maken. Vandaar dat ik ben begonnen met een nieuwe! Hieronder een eerste foto! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Bericht Helaas ben ik gestopt met het verder uitbouwen van deze dierentuin. Ik vond hem niet mooi en de dingen die ik er graag in wou hebben lukte me gewoon niet op te maken. Vandaar dat ik ben begonnen met een nieuwe! Hieronder een eerste foto! Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Bericht getypt door - rowannus Toegevoegd op 27 Jan 2014 om 21:12
Zoojong
Datum: Maandag, 27 Jan 2014, 21:39 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Deze ingang is goed gelukt! En aan de palbomen te zien is het wel een warm klimaat. Dit beloofd wat voor de rest van het park.
Made by Real-Thomas.
Bericht Deze ingang is goed gelukt! En aan de palbomen te zien is het wel een warm klimaat. Dit beloofd wat voor de rest van het park. Bericht getypt door - Zoojong Toegevoegd op 27 Jan 2014 om 21:39
Mark_23
Datum: Maandag, 27 Jan 2014, 21:47 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
De ingang begint al leuk te worden! Misschien is het ook leuk om de dierentuin naam erop te zetten. Groetjes, Mark
Bericht De ingang begint al leuk te worden! Misschien is het ook leuk om de dierentuin naam erop te zetten. Groetjes, Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 27 Jan 2014 om 21:47
rowannus
Datum: Dinsdag, 28 Jan 2014, 17:04 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Een nieuwe update van het eerste verblijf!
Bericht Een nieuwe update van het eerste verblijf! Bericht getypt door - rowannus Toegevoegd op 28 Jan 2014 om 17:04
Michelaar
Datum: Dinsdag, 28 Jan 2014, 17:53 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
wauw!!!! dit is echt heel mooi! ik speel het spel vanaf mijn derde, maar zelfs ik maak die minder mooi! complimenten!
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht wauw!!!! dit is echt heel mooi! ik speel het spel vanaf mijn derde, maar zelfs ik maak die minder mooi! complimenten! Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 28 Jan 2014 om 17:53
Zoojong
Datum: Dinsdag, 28 Jan 2014, 18:41 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dit is gewoon te mooi! En zo te zien weet ik al wat er in komt. PS:Wat is houten ding linksonder op het eerste plaatje?
Made by Real-Thomas.
Bericht Dit is gewoon te mooi! En zo te zien weet ik al wat er in komt. PS:Wat is houten ding linksonder op het eerste plaatje? Bericht getypt door - Zoojong Toegevoegd op 28 Jan 2014 om 18:41