Datum: Donderdag, 09 Jan 2014, 17:17 | Bericht # 1
rowannus
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hoi iedereen, Nog niet zo lang geleden ben ik ook begonnen met het spelen van Zoo Tycoon 2. Ik heb al op heel wat sites rond gekeken om inspiratie op de doen en om dingen te downloaden. Daarna ben ook ik begonnen met het bouwen van dierentuinen. Hier een aantal foto's van een van mijn eerste dierentuinen. Ik ben zo halverwege begonnen en heb dus ook nog geen ingang of zo.. Daar ga ik later wel mee aan de slag omdat ik dat best moeilijk vind om te maken. In al deze onderstaande foto's zitten er nog geen dieren in de hokken, is het pad nog niet goed aangelegd en ook is overal de beplanting niet compleet. Kortom er is eigenlijk nog niets af! :P
Hier een foto met twee volieres, waarschijnlijk komen hier uilen of zo in. Daarachter het gebouw met hun binnenverblijven.
Als je een stukje verder loopt met het pad mee kom je bij het grizzly beren verblijf. Deze foto is vanuit de zijkant in het verblijf gemaakt.
Het verblijf vanaf het dak van de overkapping in het grizzly beren verblijf.
De bezoekers kunnen via deze trappen omhoog om vanaf daar in het verblijf te kijken
Wat de bezoekers zien vanaf dat punt!
Tot slot nog een overvieuw van wat ik tot nu toe heb gebouwd..
Zelf vond ik het een beetje jammer, maar daar kwam ik later pas achter, dat ik de stadsdierentuin heb gekozen en de achtergrond van deze foto's echt lelijk is.. Ook heb ik de download van het realistische water in m'n spel geplaatst maar geen idee waarom die het niet doet... Ik hoop dat het goed is gegaan met het plaatsen van de foto's en dat ik het op de manier heb gedaan zoals het moet! Plaats gerust een reactie, negatief of positief, maar graag wel onderbouwen waarom je iets wel of niet vind zodat ik er wat aan heb
Bericht veranderd door: rowannus - Maandag, 27 Jan 2014, 21:23
Datum: Donderdag, 09 Jan 2014, 18:04 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi, erg leuke dierentuin tot nu toe, voor het begin ben je al geweldig bezig! Ik heb een paar tips:
-Ik zou het bij de grizzlyberen iets minder kaal maken, dus wat bloemetjes of een lichte grond verhoging. -Op foto 3, die heuvels zou ik wat gladder maken, want dit is niet zo mooi vind ik
En tja... voor de rest is het super! Ga zo door!
Greetzzzzzz WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Donderdag, 09 Jan 2014, 21:07 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er al erg goed uit, alleen denk ik dat de beren misschien wel een groter binnenverblijf nodig hebben. En zoals Rymafra al zei, ik zou de heuvels ook wat gladder maken.
PS: Voor het water moet je de kwaliteit van het water op het hoogste zetten bij de instellingen. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
0
Vrijwilliger
Een nieuwe update! Ik heb de gebouwen van de ingang van de dierentuin gebouwd, eindelijk! Maar de planting is nog niet af zoals jullie zien.
We gaan links af (kan tenslotte ook alleen nog maar) en lopen voorbij de twee volieres. Er is een veldje met picknickbankjes waar de bezoekers even kunnen uitrusten. Dan zien we dat we links en rechts kunnen.
Als eerst gaan we rechtsaf naar een nieuw deel van de dierentuin. Het flamingoverblijf!
Je kunt half om het flamingoverblijf heen lopen en ook aan de achterkant kijken
Als we het pad volgen komen we bij twee trappen die we oplopen en vervolgens vanaf het uitzichtpunt in het otter of beververblijf kijken (weet nog niet welke).
Als we weer terug naar de splitsing lopen gaan we nu linksaf en komen we bij het verder beplante grizzly berenverblijf, na rechts het punt om de otters of bevers onderwater te bekijken en de trappen omhoog naar het verblijf van de grizzly beren.
En nog even een overvieuw. Als je goed kijkt zie je helemaal links al iets waar ik nu mee aan het bouwen ben. Ook heb ik bij de volgende update meer beplanting gemaakt overal
je bouwt inderdaad geweldig mooi voor een beginner, maar ik denk niet dat je echt een beginner meer bent heel veel succes met het bouwen verder, ik blijf zeker kijken
0
Vrijwilliger
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Het volgende wil ik graag nog bouwen in mijn park. De eerste foto wordt dan wel voor een apart gedeelte in het park. De daarna volgende foto's wilde ik graag in een soort van "tropenhuis" bouwen. Wat vinden jullie er van?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er weer super uit, alleen zou ik wat meer variatie in die rotspartijen gebruiken. En dat tropenhuis lijkt me erg leuk om te zien (zeker doen dus!) Deviantart | Natuurgebied De Zwaan