ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Back 2 the basics In deze serie ga ik weer terug naar de tijd voor de downloads. Ik neem jullie mee naar hoe ZooTycoon bedoeld was en hoe datzelfde spel net zo mooi kan zijn als het spel verdronken in de downloads. Lets get back 2 the basics!
Deze eerste aflevering zal niet heel lang worden, gewoon domweg uit gebrek aan tijd. Volgende week vrijdag kunnen jullie rekenen op een langere aflevering.
Dat was dan alweer de eerste (korte) aflevering van ‘Back 2 the basics’. Vind je dit nou zo’n ontzettend slecht idee, laat dat vooral weten. Ook positieve reacties zijn meer dan welkom! Tot de volgende keer bij ‘Back 2 the basics’!
Bericht veranderd door: catfreako - Zondag, 23 Feb 2014, 11:30
Leuk verzonnen en mooi gemaakt. Ik ben het niet met je eens dat zootyoon 2 zonder downloads net zo mooi is (waarom zou ik er anders zoveel hebben ) Maar het is wel leuk dat je het oorspronkelijke spel weer eens ziet! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind dit gaaf, want een spel zonder downloads is meestal een spel zonder problemen!! En het is zo puur gemaakt. Mooi, gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ziet er leuk uit, maar toch vind ik de simpele downloads zoals de downloads van zt2 zelf en die van Raymond (positief ) (met niet al die details zoals bijvoorbeeld de dieren van European Expeditions) wel wat hebben, zoals de palen hekken vind ik heel leuk die zijn ook leuk om te gebruiken in zo'n dierentuin, ook het allereerste begin van de leuke downloads, dus ook een beetje Back to Basic dat zou ik leuk vinden, maar het is jou zoo groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Back 2 the basics In deze serie ga ik weer terug naar de tijd voor de downloads. Ik neem jullie mee naar hoe ZooTycoon bedoeld was en hoe datzelfde spel net zo mooi kan zijn als het spel verdronken in de downloads. Lets get back 2 the basics!
Dat was weer een update van ‘Back 2 the basics’. Hopelijk hebben jullie ervan genoten en meer tips zijn altijd welkom. Echter heb ik nog wel een vraagje aan jullie en die is als volgt: Komen er langzaam downloads? Ik heb zitten denken over het concept dat ik na elke update kijk welke download jullie willen dat erin komt. Daarmee kan ik dus delen van de zoo opknappen en/of verder bouwen. Maar hebben jullie daar zin in? Laat dat vooral weten en tot de volgende keer bij ‘Back 2 the basics’!
Bericht veranderd door: catfreako - Woensdag, 12 Maa 2014, 23:39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Erg mooi Catfreako! Cool om te zien hoe zt2 er eigenlijk uitzag en hoe het is veranderd door de downloads. Ik zou het zelf leuk vinden als je zo doorgaat zonder downloads, maar dat moet je maar zelf weten. ;-)