Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Back 2 the basics
catfreako
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 17:57 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Back 2 the basics
In deze serie ga ik weer terug naar de tijd voor de downloads. Ik neem jullie mee naar hoe ZooTycoon bedoeld was en hoe datzelfde spel net zo mooi kan zijn als het spel verdronken in de downloads. Lets get back 2 the basics!

Deze eerste aflevering zal niet heel lang worden, gewoon domweg uit gebrek aan tijd. Volgende week vrijdag kunnen jullie rekenen op een langere aflevering.

Dat was dan alweer de eerste (korte) aflevering van ‘Back 2 the basics’. Vind je dit nou zo’n ontzettend slecht idee, laat dat vooral weten. Ook positieve reacties zijn meer dan welkom! Tot de volgende keer bij ‘Back 2 the basics’!

Bericht veranderd door: catfreako - Zondag, 23 Feb 2014, 11:30
BerichtBack 2 the basics
In deze serie ga ik weer terug naar de tijd voor de downloads. Ik neem jullie mee naar hoe ZooTycoon bedoeld was en hoe datzelfde spel net zo mooi kan zijn als het spel verdronken in de downloads. Lets get back 2 the basics!

Deze eerste aflevering zal niet heel lang worden, gewoon domweg uit gebrek aan tijd. Volgende week vrijdag kunnen jullie rekenen op een langere aflevering.

Dat was dan alweer de eerste (korte) aflevering van ‘Back 2 the basics’. Vind je dit nou zo’n ontzettend slecht idee, laat dat vooral weten. Ook positieve reacties zijn meer dan welkom! Tot de volgende keer bij ‘Back 2 the basics’!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 17:57
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 18:06 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Leuk verzonnen en mooi gemaakt.
Ik ben het niet met je eens dat zootyoon 2 zonder downloads net zo mooi is (waarom zou ik er anders zoveel hebben :) )
Maar het is wel leuk dat je het oorspronkelijke spel weer eens ziet!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtLeuk verzonnen en mooi gemaakt.
Ik ben het niet met je eens dat zootyoon 2 zonder downloads net zo mooi is (waarom zou ik er anders zoveel hebben :) )
Maar het is wel leuk dat je het oorspronkelijke spel weer eens ziet!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 18:06
NielsG
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 19:16 | Bericht # 3   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Cool! Leuk om weer een keer te zien om zt2 eruit ziet zonder downloads, en je hebt het er ook gaaf uit laten zien! Goed gedaan.

BerichtCool! Leuk om weer een keer te zien om zt2 eruit ziet zonder downloads, en je hebt het er ook gaaf uit laten zien! Goed gedaan.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 19:16
catfreako
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 20:05 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ NielsG, @ carnotaurus, Thanks mannen! Ik ga snel maar eens een volgende aflevering in elkaar zetten...

Bericht@ NielsG, @ carnotaurus, Thanks mannen! Ik ga snel maar eens een volgende aflevering in elkaar zetten...

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 20:05
Mark_23
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 21:42 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ha die goeie ouwe tijd ^_^
Het is nu je downloads gewend bent wel een beetje saai maar het heeft wel zo z'n charmes vind je niet?

Groetjes, Mark ;)
BerichtHa die goeie ouwe tijd ^_^
Het is nu je downloads gewend bent wel een beetje saai maar het heeft wel zo z'n charmes vind je niet?

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 21:42
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 22:33 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind dit gaaf, want een spel zonder downloads is meestal een spel zonder problemen!! En het is zo puur gemaakt. Mooi, gedaan en groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind dit gaaf, want een spel zonder downloads is meestal een spel zonder problemen!! En het is zo puur gemaakt. Mooi, gedaan en groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 22:33
ZooZa
Datum: Zaterdag, 11 Jan 2014, 10:11 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ziet er leuk uit, maar toch vind ik de simpele downloads zoals de downloads van zt2 zelf en die van Raymond (positief :D ) (met niet al die details zoals bijvoorbeeld de dieren van European Expeditions) wel wat hebben, zoals de palen hekken vind ik heel leuk
die zijn ook leuk om te gebruiken in zo'n dierentuin, ook het allereerste begin van de leuke downloads, dus ook een beetje Back to Basic
dat zou ik leuk vinden, maar het is jou zoo
groetjes van mij

Berichtziet er leuk uit, maar toch vind ik de simpele downloads zoals de downloads van zt2 zelf en die van Raymond (positief :D ) (met niet al die details zoals bijvoorbeeld de dieren van European Expeditions) wel wat hebben, zoals de palen hekken vind ik heel leuk
die zijn ook leuk om te gebruiken in zo'n dierentuin, ook het allereerste begin van de leuke downloads, dus ook een beetje Back to Basic
dat zou ik leuk vinden, maar het is jou zoo
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 11 Jan 2014 om 10:11
catfreako
Datum: Zondag, 19 Jan 2014, 23:30 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Back 2 the basics

Dat was weer een update van ‘Back 2 the basics’. Hopelijk hebben jullie ervan genoten en meer tips zijn altijd welkom. Echter heb ik nog wel een vraagje aan jullie en die is als volgt:
Komen er langzaam downloads? Ik heb zitten denken over het concept dat ik na elke update kijk welke download jullie willen dat erin komt. Daarmee kan ik dus delen van de zoo opknappen en/of verder bouwen.
Maar hebben jullie daar zin in? Laat dat vooral weten en tot de volgende keer bij ‘Back 2 the basics’!

Bericht veranderd door: catfreako - Woensdag, 12 Maa 2014, 23:39
BerichtBack 2 the basics

Dat was weer een update van ‘Back 2 the basics’. Hopelijk hebben jullie ervan genoten en meer tips zijn altijd welkom. Echter heb ik nog wel een vraagje aan jullie en die is als volgt:
Komen er langzaam downloads? Ik heb zitten denken over het concept dat ik na elke update kijk welke download jullie willen dat erin komt. Daarmee kan ik dus delen van de zoo opknappen en/of verder bouwen.
Maar hebben jullie daar zin in? Laat dat vooral weten en tot de volgende keer bij ‘Back 2 the basics’!

Toegevoegd op 19 Jan 2014 om 23:30
NielsG
Datum: Maandag, 20 Jan 2014, 09:38 | Bericht # 9   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Erg mooi Catfreako! Cool om te zien hoe zt2 er eigenlijk uitzag en hoe het is veranderd door de downloads. Ik zou het zelf leuk vinden als je zo doorgaat zonder downloads, maar dat moet je maar zelf weten. ;-)

BerichtErg mooi Catfreako! Cool om te zien hoe zt2 er eigenlijk uitzag en hoe het is veranderd door de downloads. Ik zou het zelf leuk vinden als je zo doorgaat zonder downloads, maar dat moet je maar zelf weten. ;-)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 20 Jan 2014 om 09:38
Mark_23
Datum: Maandag, 20 Jan 2014, 09:53 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Erg leuk gedaan! Ik mis alleen wat donatieboxen en overkappingen bij de verblijven. Verder erg mooi.

Groetjes, Mark ;)
BerichtErg leuk gedaan! Ik mis alleen wat donatieboxen en overkappingen bij de verblijven. Verder erg mooi.

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 20 Jan 2014 om 09:53
Search:

Hosted by uCoz