Azalea - Parc Animalier
Mark_23
Datum: Maandag, 06 Okt 2014, 16:48 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heel mooi gemaakt allemaal! Gewoon zo doorgaan. Groetjes
Bericht Heel mooi gemaakt allemaal! Gewoon zo doorgaan. Groetjes Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 06 Okt 2014 om 16:48
Bericht Bedankt allemaal! Achter de hekken zijn inmiddels planten geplaatst. Het verblijf is best groot hoor, en er zijn ook maar 4 honden. -- GEMSBOK & KIRKS DIKDIK Dik-dik de kirk & Oryx gazelle Over de wilde honden ligt een ander zanderig verblijf. NIEUWS Nouvelles Weer 2 nieuwelingen bij de flamingo's! PLAN Plan Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 07 Okt 2014 om 20:16
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 07 Okt 2014, 21:16 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Mooi gemaakt! Het gemsbokkenverblijf is erg realistisch net als de combinatie met dikdiks: deze kunnen de grote gemsbokken makkelijk uit de weg gaan omdat ze klein en snel zijn. Ook de plattegrond ziet er gewoon super uit, zoals we van je gewend zijn.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Mooi gemaakt! Het gemsbokkenverblijf is erg realistisch net als de combinatie met dikdiks: deze kunnen de grote gemsbokken makkelijk uit de weg gaan omdat ze klein en snel zijn. Ook de plattegrond ziet er gewoon super uit, zoals we van je gewend zijn. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 07 Okt 2014 om 21:16
jonasgn
Datum: Woensdag, 08 Okt 2014, 13:44 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Stagiaire
er mooi verblijf leuk gedaan met die hooibalen daar achter en in het verblijf. Mooie plattegrond met de dieren in kleur.
Bericht veranderd door: jonasgn - Woensdag, 08 Okt 2014, 13:46
Bericht er mooi verblijf leuk gedaan met die hooibalen daar achter en in het verblijf. Mooie plattegrond met de dieren in kleur. Bericht getypt door - jonasgn Toegevoegd op 08 Okt 2014 om 13:44
Bericht LAAGLANDANOA Anoa de Malaisie Dit nieuwe verblijf ligt over de kleine panda's en naast het restaurant. Hun binnenverblijf ligt vlakbij het binnenverblijf van de gemsbokken en dikdiks. Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 08 Okt 2014 om 20:24
hiddje99
Datum: Woensdag, 08 Okt 2014, 20:47 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Vrijwilliger
MOOI MOOI MOOI zoals altijd
Bericht MOOI MOOI MOOI zoals altijd Bericht getypt door - hiddje99 Toegevoegd op 08 Okt 2014 om 20:47
jonasgn
Datum: Donderdag, 09 Okt 2014, 19:42 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Stagiaire
er mooi verblijf goede begroeiing
Bericht er mooi verblijf goede begroeiing Bericht getypt door - jonasgn Toegevoegd op 09 Okt 2014 om 19:42
ZooZa
Datum: Donderdag, 09 Okt 2014, 20:10 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
mooi gebouwd hoor misschien iets meer grotere rotspartijen of wat meer heuveltjes verder leuke keuze van diersoorten wat denk je hierna te gaan bouwen? ik zou graag een mangrovegebouw ofzo zien!! zie je niet vaak namelijk ga zo door!
Bericht mooi gebouwd hoor misschien iets meer grotere rotspartijen of wat meer heuveltjes verder leuke keuze van diersoorten wat denk je hierna te gaan bouwen? ik zou graag een mangrovegebouw ofzo zien!! zie je niet vaak namelijk ga zo door! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 09 Okt 2014 om 20:10
Bericht @ ZooZa , Heuvels is inderdaad iets waar ik aan moet werken... ik probeer er zo vaak mogelijk aan te denken om wat reliëf te creëren, maar ik vergeet het gwn te vaak. -- MANENWOLF Loup à crinière NIEUWS Nouvelles 3 nieuwe telgen in de hyenahonden-familie! PLAN Plan Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 09 Okt 2014 om 21:56
hiddje99
Datum: Vrijdag, 10 Okt 2014, 15:10 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Vrijwilliger
mooi maar ik zou het pad iets dichter bij het verblijf leggen zodat de bezoeker de dieren goed kan bekijken
Bericht mooi maar ik zou het pad iets dichter bij het verblijf leggen zodat de bezoeker de dieren goed kan bekijken Bericht getypt door - hiddje99 Toegevoegd op 10 Okt 2014 om 15:10