ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ hiddje99, Het pad ligt inderdaad verder dan anders, maar dat is om te vermijden dat de gasten even hun handen door het hek steken. Je hebt een goed zicht op de dieren, het hek is heel open.
--
HONINGDASRatel
In het Afrikaanse deel vinden we een nieuw verblijf, dat van de honingdas.
NIEUWSNouvelles
Weer nieuwe jongen bij de hyenahonden!
PLANPlan
Added (13 Okt 2014, 16:55) --------------------------------------------- AFRIKA - VOLIEREVolière africaine
In de Afrika-volière, gelegen naast de honingdassen, vinden we voorlopig nog maar 2 vogelsoorten: de secretarisvogel en karmijnrode bijeneters.
Er zijn nestkasten voor de bijeneters en nesten voor de secretarisvogels.
Er bestaat ook een binnenverblijf, dat vooral gebruikt zal worden als quarantaine.
Wow ziet er goed uit ga je een beetje een afrikaans deel in nu? Misschien dan wat meer thematiseren, bijvoorbeeld een andere buildingset, objecten etc. ga zo door ik vind het er super uit zien!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooZa, Nee, het is gewoon toevallig dat ik wat meer Afrikaanse verblijven heb Ik bouw gewoon wanneer ik inspiratie heb, dus het is altijd ergens anders.
@ hiddje99, Ja, ze zitten samen. Zou het een groot probleem vormen?
Prachtige gebouwen heb je weer gemaakt! Het olifantenverblijf ziet er geweldig uit, mooi gedaan! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
nee ik denk juist dat hij precies goed is misschien wat dikkere boomstammen dan Cat's Takken, en wat bosjes in de achtergrond (of grote bomen) zodat er iets achter zit, nu is het zo kaal verder heel leuk gedaan!