wow prachtig!! heel goed bedacht ook!!!! ga zo door! ik kan niet wachten wat er nog meer allemaal komt in Congo! als je wil, je kan ook ons babynijlpaardje overnemen als hij geboren en ouder is, dan kan je verder fokken? ik hoor het wel groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wauw, zoveel reacties! Bedankt jongens! Als cadeau is hier al de volgende update
--
OKAPI & BLAUWE DUIKER Okapi & Céphalophe bleu
We vervolgen onze tour door Congo. Naast het nijlpaardenverblijf ligt een combiverblijf met okapi's en blauwe duikers. Ons okapivrouwtje is al een tijdje zwanger en onze blauwe duikers hebben ook al jongen gekregen.
Wauw JowJonas, geweldig gedaan! Ik vind de beplanting prachtig gedaan! Ook het idee van de lantaarns is heel goed gedaan! (Het hout komt d'r wel door heen op de eerste foto) Ik kan niet wachten tot de volgende update (Heb je de boom gevonden?) Groetjes van mij
Datum: Zaterdag, 27 Dec 2014, 18:21 | Bericht # 16
0
Horeca Medewerker
@ ZooZa, Bedankt! Aan het hout kan ik niets doen, het steekt er altijd wel ergens uit Ik probeer het zo veel mogelijk te verbergen. En de boom heb ik niet gevonden, maar wel 2 goede vervangers.
--
MANDRIL Mandrill
Vlak over de okapi's vinden we het mandrileiland.
Via een aantal stokken kunnen ze in hun binnenverblijf. Vandaag zitten ze vooral buiten, aangezien het zo'n goed weer is.
Achteraan is er ook een aparte kooi dat kan dienen als quarantaine.
0
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal!
--
NIJLBAARS Perche du Nil
Even een mini-update. We steken de brug aan de mandrils over en komen aan in een soort Afrikaans dorpje. Hier liggen enkele binnenverblijven, en ook een aquarium met een nijlbaars.