In dit huisje valt nog meer te zien. Hier kan je ook in de 'binnenspeeltuin' van de chimps en maki's kijken.
Natuurlijk kan je ook de apen buiten zien spelen.
Na het spelen hebben sommigen ook wat rust nodig.
Hier nog even een soort overzichtje van Congo. Achter de chimps ligt het verblijf voor de volgende update, links de nijlbaars en mandrils, en recht over de mandrils de okapi's. Naast de okapi's, verscholen achter de mandrils, ligt het dwergnijlpaardenverblijf.
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 15:35 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heel erg mooi gemaakt! Super mooie verblijven erg mooi niet te vol en niet te leeg. Toch nog even over de chimps en maki's het binnenverblijf is ook leuk maar ik vind het een beetje kaal. Misschien wat stro op de grond ofzo.
En hier een plannetje van het gebied tot nu toe. Vergeet niet de eerste post te checken, daar vind je altijd de nieuwste versie van de map + een dierenlijst!
Datum: Woensdag, 21 Jan 2015, 19:19 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Zeker een leuke update, wat ik nog niet eerder heb gezien is de combinatie van Stokstaartjes met Zebramangoesten, heb je dat ergens eerder in een zoo gezien?
Haha ik had hem gisteren al gezien, maar heb toen helemaal het fototje met Kalahari erop gemist xD maar ik ben echt benieuwd! Verder inderdaad een unieke combi, maar heel leuk! kan niet wachten op de volgende update (Trouwens, heb je BBC Africa gekeken? De hoofdstukken heten ook Congo en Kalahari, de dieren kloppen ook )