Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Den Haag City Zoo
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2015, 17:04 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

Ik denk aan de volgende dieren:
Aardvarken
Stokstaartje

Benieuwd naar de volgende sneak peak(s)
BerichtIk denk aan de volgende dieren:
Aardvarken
Stokstaartje

Benieuwd naar de volgende sneak peak(s)

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 03 Nov 2015 om 17:04
jeffrey
Datum: Woensdag, 04 Nov 2015, 21:56 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

Curator

Al sla je me dood... Ik heb geen idee wat erin komt (naast het Aardvarken ;) )...

Ben wel heel benieuwd! :D

Always look on the bright side of life!
BerichtAl sla je me dood... Ik heb geen idee wat erin komt (naast het Aardvarken ;) )...

Ben wel heel benieuwd! :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 04 Nov 2015 om 21:56
ZooZa
Datum: Vrijdag, 01 Apr 2016, 15:13 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

~Update~
~ Sneeuwluipaard ~

Voor nu een kleine update voor Azië, een soort waar we heel trots op zijn!
(Hetzelfde geld voor het verbijf zelf, we hebben expres het hoogste punt gekozen, om het biotoop zo goed mogelijk na te bootsen)

We houden nu twee exemplaren van deze luipaardsoort, en we hopen dat ze zo snel mogelijk zullen gaan fokken
Dit is een nieuwe soort voor Den Haag City Zoo, wat dus zou kunnen betekenen een nieuwe aanwinst voor het wereldwijde fokprogramma van de soort
Het verblijf bestaat uit twee losse delen, voor beide geslachten een, en een groot binnenverblijf, met afgesloten delen, om de dieren te kunnen scheiden, mocht dat nodig zijn

[big]Dat was de update voor vandaag, even tussendoor van Africa, nu ga ik verder met het Scrub House, maar die is bijna klaar om gepost te worden! Daarna zal ik verder gaan op Africa, Congo word het volgende en laatste deel daarvan. Daarna China, Indonesië, en daarna komen we bij het laatste continent van ons park, Oceanië. Dit omdat ik vooral aan nieuwe dingen wil beginnen, en niet meer vast wil zitten aan dezelfde standaards van mijn park ;) dit continent bevat nog nooit vertoonde dieren van ons park, Kangaroe's, Wallabie's, en nog wat oude soorten zoals de Koala's, Kookaburra's en Kaketoe's!
Dit park zal nog wel doorgaan tot minstens Januari 2016, dan kan ik daarna fris het jaar in!
Laat weten als jullie tips hebben! ik hoop weer aan jullie verwachtingen te kunnen voldoen!!! :D

Credits to Kayla for the Buildingset! Credits to Iben for the tree models! Edited trees and rocks by myself

~ZooZa[/big]

Added (01 Apr 2016, 15:13)
---------------------------------------------

Tjaaa had even niets te doen :D binnenkort meer! onder andere Okapi's, Duikers, Neushoorns en misschien ook wel Bonobo's?

Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 12 Nov 2015, 17:41
Bericht

~Update~
~ Sneeuwluipaard ~

Voor nu een kleine update voor Azië, een soort waar we heel trots op zijn!
(Hetzelfde geld voor het verbijf zelf, we hebben expres het hoogste punt gekozen, om het biotoop zo goed mogelijk na te bootsen)

We houden nu twee exemplaren van deze luipaardsoort, en we hopen dat ze zo snel mogelijk zullen gaan fokken
Dit is een nieuwe soort voor Den Haag City Zoo, wat dus zou kunnen betekenen een nieuwe aanwinst voor het wereldwijde fokprogramma van de soort
Het verblijf bestaat uit twee losse delen, voor beide geslachten een, en een groot binnenverblijf, met afgesloten delen, om de dieren te kunnen scheiden, mocht dat nodig zijn

[big]Dat was de update voor vandaag, even tussendoor van Africa, nu ga ik verder met het Scrub House, maar die is bijna klaar om gepost te worden! Daarna zal ik verder gaan op Africa, Congo word het volgende en laatste deel daarvan. Daarna China, Indonesië, en daarna komen we bij het laatste continent van ons park, Oceanië. Dit omdat ik vooral aan nieuwe dingen wil beginnen, en niet meer vast wil zitten aan dezelfde standaards van mijn park ;) dit continent bevat nog nooit vertoonde dieren van ons park, Kangaroe's, Wallabie's, en nog wat oude soorten zoals de Koala's, Kookaburra's en Kaketoe's!
Dit park zal nog wel doorgaan tot minstens Januari 2016, dan kan ik daarna fris het jaar in!
Laat weten als jullie tips hebben! ik hoop weer aan jullie verwachtingen te kunnen voldoen!!! :D

Credits to Kayla for the Buildingset! Credits to Iben for the tree models! Edited trees and rocks by myself

~ZooZa[/big]

Added (01 Apr 2016, 15:13)
---------------------------------------------

Tjaaa had even niets te doen :D binnenkort meer! onder andere Okapi's, Duikers, Neushoorns en misschien ook wel Bonobo's?

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 01 Apr 2016 om 15:13
evi111
Datum: Vrijdag, 01 Apr 2016, 20:08 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

Ziet er allemaal netjes uit @ ZooZa, Ben benieuwd naar de update.

BerichtZiet er allemaal netjes uit @ ZooZa, Ben benieuwd naar de update.

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 01 Apr 2016 om 20:08
jeffrey
Datum: Zondag, 03 Apr 2016, 20:34 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Curator

Nice ZooZa!! Ziet er weer ouderwets strak uit :D

Always look on the bright side of life!
BerichtNice ZooZa!! Ziet er weer ouderwets strak uit :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Apr 2016 om 20:34
Wertyum
Datum: Zondag, 03 Apr 2016, 20:52 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

wauw, super mooi gemaakt :D mooieafwisseling van planten en gebouwen , loopt mooi op elkaar overben benieuwd naar meer  :p
Berichtwauw, super mooi gemaakt :D mooieafwisseling van planten en gebouwen , loopt mooi op elkaar overben benieuwd naar meer  :p

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 03 Apr 2016 om 20:52
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2016, 13:10 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ ZooZa
Mooi gedaan! Het verblijf ziet er heel natuurlijk uit.
Verder vind ik t ook leuk dat je ook close-up foto's hebt gemaakt van de dieren.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ ZooZa
Mooi gedaan! Het verblijf ziet er heel natuurlijk uit.
Verder vind ik t ook leuk dat je ook close-up foto's hebt gemaakt van de dieren.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 12 Apr 2016 om 13:10
Search:

Hosted by uCoz