Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 19:39 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Tijdens het voltooien van wat scenario's heb ik nog naar eigen zegen nog wat mooie plaatjes geschoten Kameel van onderen! Moeder Madagaskarstruisvogel trots over haar mooi neergelegde reuzen ei! Qaugga vanaf de zijkant! Twee Rode Panda's! Een Madagaskarstruisvogel van onderen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Die rode panda's zijn er mooi opgekregen, echt mooi gedaan.
KingThijs
Added (25 Aug 2009, 16:49) --------------------------------------------- Ik vind dat rare verblijf op pagina 1 helemaal niet zo raar, ik vind het eigenlijk best gaaf staan.
Die rode panda's zijn er mooi opgekregen, echt mooi gedaan. KingThijs Added (25 Aug 2009, 16:49) --------------------------------------------- Ik vind dat rare verblijf op pagina 1 helemaal niet zo raar, ik vind het eigenlijk best gaaf staan. x
Even een kleine herhaling van mij post van een tijd terug:
Quote (raymondhoek)
iet alleen ik word er gek van, ook de rest van de crew <_< Wat ik ook vind van dit topic: Dit topic is vooral om plaatjes te posten!! Niet zozeer voor meningen!! Daar hebben we namelijk de showrooms voor Dus IEDEREEN: posts eventueel zelf ook een plaatje bij je mening over het vorige plaatje @ gdeblese, Het KAN zijn dat sommige links inderdaad niet meer werken
Raymond (Site-admin)
Dit geld niet alleeen voor jou, maar meerdere mensen in dit topic uiteraard. Maar ik vond het een mooi moment om het weer even te herhalen.
Zelf heb ik ook nog een mooi plaatje. Op deze foto kun je goed zien hie mooi het is als je vele downloads combineerd: