Mooie plaatjes.
gdeblese
Datum: Woensdag, 15 Jul 2009, 00:44 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Arme Raymond, Ik denk dat jij al horendol wordt van al die korte mening "spam" achtige berichten ? Ik denk dat er velen de regels gewoon niet doornemen : zucht :
Zou het kunnen dat de laatste links die hier geplaatst zij, dat de foto's al terug weg zijn ?
---------------
Ok, bedankt voor de spoedige response (ja sorry ben zelf nieuw hier op het forum, daarom dat de regels nog fris in het hoofd zitten)
Zal morgen eens speuren in men foto's van ZT of ik nog leuke plaatjes heb.
###EDIT### (Raymond)
Volgende keer je bericht editten in plaats van een nieuwe posten
Ok je ziet ik leer al bij eh
P.S. Sorry
Bericht veranderd door: gdeblese - Woensdag, 15 Jul 2009, 01:53
Bericht Arme Raymond, Ik denk dat jij al horendol wordt van al die korte mening "spam" achtige berichten ? Ik denk dat er velen de regels gewoon niet doornemen : zucht :
Zou het kunnen dat de laatste links die hier geplaatst zij, dat de foto's al terug weg zijn ?
---------------
Ok, bedankt voor de spoedige response (ja sorry ben zelf nieuw hier op het forum, daarom dat de regels nog fris in het hoofd zitten)
Zal morgen eens speuren in men foto's van ZT of ik nog leuke plaatjes heb.
###EDIT### (Raymond)
Volgende keer je bericht editten in plaats van een nieuwe posten
Ok je ziet ik leer al bij eh
P.S. Sorry
Bericht getypt door - gdeblese Toegevoegd op 15 Jul 2009 om 00:44
raymondhoek
Datum: Woensdag, 15 Jul 2009, 00:56 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Niet alleen ik word er gek van, ook de rest van de crew <_< Wat ik ook vind van dit topic: Dit topic is vooral om plaatjes te posten!! Niet zozeer voor meningen!! Daar hebben we namelijk de showrooms voor
Dus IEDEREEN : posts eventueel zelf ook een plaatje bij je mening over het vorige plaatje
@ gdeblese , Het KAN zijn dat sommige links inderdaad niet meer werken Raymond (Site-admin)
Bericht Niet alleen ik word er gek van, ook de rest van de crew <_< Wat ik ook vind van dit topic: Dit topic is vooral om plaatjes te posten!! Niet zozeer voor meningen!! Daar hebben we namelijk de showrooms voor
Dus IEDEREEN : posts eventueel zelf ook een plaatje bij je mening over het vorige plaatje
@ gdeblese , Het KAN zijn dat sommige links inderdaad niet meer werken Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Jul 2009 om 00:56
Joppie777
Datum: Vrijdag, 17 Jul 2009, 20:30 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Omdat de screens niet werken met photbucket plaats ik ze in een url, dus als je ze wil zien moet je er gewoon op klikken duinen: http://i218.photobucket.com/albums/cc257/Joppie777/Big%20Zoo/bz9.jpg
bergen: http://i218.photobucket.com/albums....l21.jpg http://i218.photobucket.com/albums....k13.jpg
Murdoc
Datum: Dinsdag, 21 Jul 2009, 17:49 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
leuke foto's Joppie777 Vind vooral die laatste erg mooi, omdat je die watervalletjes trapsgewijs hebt gemaakt, en dat ziet er gewoon heel mooi uit De links naar mijn foto's zouden gewoon moeten werken, maar vermoed dat degene die ze had gequote ze niet helemaal goed had gekopieerd, en tja dan werken ze niet
vond zelf nog een paar plaatjes die ik wel mooi vond:
http://i241.photobucket.com/albums....n_4.jpg Black Swann
http://i241.photobucket.com/albums....y_4.jpg Een bilby die insecten aan het eten is
http://i241.photobucket.com/albums....e_4.jpg 2 Australishe herders, met op de achtergrond kookaburra's die uit hun grot vliegen.
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht leuke foto's Joppie777 Vind vooral die laatste erg mooi, omdat je die watervalletjes trapsgewijs hebt gemaakt, en dat ziet er gewoon heel mooi uit De links naar mijn foto's zouden gewoon moeten werken, maar vermoed dat degene die ze had gequote ze niet helemaal goed had gekopieerd, en tja dan werken ze niet
vond zelf nog een paar plaatjes die ik wel mooi vond:
http://i241.photobucket.com/albums....n_4.jpg Black Swann
http://i241.photobucket.com/albums....y_4.jpg Een bilby die insecten aan het eten is
http://i241.photobucket.com/albums....e_4.jpg 2 Australishe herders, met op de achtergrond kookaburra's die uit hun grot vliegen.
Cheers,
Bericht getypt door - Murdoc Toegevoegd op 21 Jul 2009 om 17:49
gdeblese
Datum: Dinsdag, 21 Jul 2009, 19:17 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Sorry als het hier niet gepast is, maar Vanwaar is die zwarte zwaan te downloaden ?
Bericht Sorry als het hier niet gepast is, maar Vanwaar is die zwarte zwaan te downloaden ? Bericht getypt door - gdeblese Toegevoegd op 21 Jul 2009 om 19:17
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 21 Jul 2009, 19:33 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (gdeblese )
Sorry als het hier niet gepast is, maar Vanwaar is die zwarte zwaan te downloaden ?
Wij hebben liever dat mensen dit soort dingen vragen via PB Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (gdeblese )
Wij hebben liever dat mensen dit soort dingen vragen via PB Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 21 Jul 2009 om 19:33
Frank
Datum: Woensdag, 22 Jul 2009, 15:33 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Cheers van jou mag ik de herders wel! En van Joppie777 vind ik de duinen wel prachtig! Maar nu mijn screens:
Een beetje lui, die cheeta!
Een leeuw die aan een krabpaal krabt!
Een gezonken piratenboot, waar ken ik die toch van!
Als de zon weer schijnt, en de nacht verdwijnt… XD
Hopelijk hebben je een beetje plezier gehad met deze pics!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Woensdag, 22 Jul 2009, 16:40
Bericht Cheers van jou mag ik de herders wel! En van Joppie777 vind ik de duinen wel prachtig! Maar nu mijn screens:
Een beetje lui, die cheeta!
Een leeuw die aan een krabpaal krabt!
Een gezonken piratenboot, waar ken ik die toch van!
Als de zon weer schijnt, en de nacht verdwijnt… XD
Hopelijk hebben je een beetje plezier gehad met deze pics!
Frank (TigerKeeper)
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 22 Jul 2009 om 15:33
thomvonder
Datum: Maandag, 03 Aug 2009, 14:24 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
hier een plaatje van 2 leuke koala's ( ze wilde helaas niet in de camera kijken)
en een heel coole cowboy
Bericht veranderd door: thomvonder - Maandag, 03 Aug 2009, 14:29
Bericht hier een plaatje van 2 leuke koala's ( ze wilde helaas niet in de camera kijken)
en een heel coole cowboy
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 03 Aug 2009 om 14:24
timtomtim
Datum: Maandag, 10 Aug 2009, 18:18 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hele euke plaatjes allemaal @joppie777: De duinen vind ik niet heel bijzonder de bergen vind ik wel erg mooi, want de watervallen zijn leuk gedaan.
@murdog: weer leuke plaatjes vooral die herders met die vleermuizen.
@tigerkeeper: het is jammer dat je bij de katten hun hoofd niet ziet, maar dat gezonken schip is wel erg mooi met die rotsen en dat koraal er om heen.
@thomvonder: ik vind koala's echt heel schattig, maar ik vind de nijlpaard niet erg bijzonder.
Nu een paar plaatjes van mij:
een ijsbeer
een maki in de boom
een ooievaar bij zijn ei
een jonge wilde hond
en iemand die vast zit in het teer (sorry voor de zwarte rand)
ik ben tim!!!
Bericht hele euke plaatjes allemaal @joppie777: De duinen vind ik niet heel bijzonder de bergen vind ik wel erg mooi, want de watervallen zijn leuk gedaan.
@murdog: weer leuke plaatjes vooral die herders met die vleermuizen.
@tigerkeeper: het is jammer dat je bij de katten hun hoofd niet ziet, maar dat gezonken schip is wel erg mooi met die rotsen en dat koraal er om heen.
@thomvonder: ik vind koala's echt heel schattig, maar ik vind de nijlpaard niet erg bijzonder.
Nu een paar plaatjes van mij:
een ijsbeer
een maki in de boom
een ooievaar bij zijn ei
een jonge wilde hond
en iemand die vast zit in het teer (sorry voor de zwarte rand)
Bericht getypt door - timtomtim Toegevoegd op 10 Aug 2009 om 18:18
thomvonder
Datum: Woensdag, 12 Aug 2009, 16:58 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
leuke plaatjes ik zal ook weer een plaatje postten
EDIT ik wil even mijn nieuwe downloads showen
hier zien we het ruimteschip
dit zie je binnenin
en buiten is er een gevecht bezig rood wordt geraakt!
en valt dood!!!!!!!! en verder heb ik trouwens ook nog dannybob's shredder,ravenger,reaper,scientist,desert marine, ogopogo,dode medewerker, afgehakte medewerker hoofd
groetjes Thom( dit post ik omdat ik eindelijk toegang heb tot dannybob's exclusive's) dus ik wou jullie wat plaatjes laten zien
Bericht veranderd door: thomvonder - Donderdag, 13 Aug 2009, 17:04
Hosted by uCoz