Mooie plaatjes.
firecat
Datum: Maandag, 08 Jun 2009, 03:51 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
oh ok thanks for explaning in the picture with the jeep i hate it when animals walk infront of the jeep and then it can not move
Bericht oh ok thanks for explaning in the picture with the jeep i hate it when animals walk infront of the jeep and then it can not move Bericht getypt door - firecat Toegevoegd op 08 Jun 2009 om 03:51
joren
Datum: Dinsdag, 09 Jun 2009, 15:33 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Yes me to, the jeep: Beeep beeep :P Mooie foto's allemaal
AAAAAHHH
Bericht Yes me to, the jeep: Beeep beeep :P Mooie foto's allemaal Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 09 Jun 2009 om 15:33
Lewa
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2009, 21:18 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
Fantastische plaatjes, iedereen. Vooral jij AF. Prachtig gewoon hoe jij die volière hebt ingericht. De perfecte combinatie tussen de volièremuren, rotsmuren en rotsoverkappingen. Fantastisch. Echt leuk en orgineel, ik hoop er meer van te zien AF. Ook schitterend plaatje met die chimpansee en de auto. Hilarisch gewoonweg !!
Bericht Fantastische plaatjes, iedereen. Vooral jij AF. Prachtig gewoon hoe jij die volière hebt ingericht. De perfecte combinatie tussen de volièremuren, rotsmuren en rotsoverkappingen. Fantastisch. Echt leuk en orgineel, ik hoop er meer van te zien AF. Ook schitterend plaatje met die chimpansee en de auto. Hilarisch gewoonweg !!
Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 13 Jun 2009 om 21:18
gdeblese
Datum: Zondag, 21 Jun 2009, 01:21 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wauw hier zitten wel mooie plaatjes tussen hoor. Ik heb meteen weer inspiratie voor een nieuwe zoo
Bericht Wauw hier zitten wel mooie plaatjes tussen hoor. Ik heb meteen weer inspiratie voor een nieuwe zoo Bericht getypt door - gdeblese Toegevoegd op 21 Jun 2009 om 01:21
timtomtim
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2009, 21:55 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie plaatjes iedereen mooie voiere AF leuk ingericht het blijft inderdaad vervelend die dieren voor een jeep en murdoc die twee pics van de zon zijn echt heel mooi
ik ben tim!!!
Bericht mooie plaatjes iedereen mooie voiere AF leuk ingericht het blijft inderdaad vervelend die dieren voor een jeep en murdoc die twee pics van de zon zijn echt heel mooi Bericht getypt door - timtomtim Toegevoegd op 23 Jun 2009 om 21:55
Murdoc
Datum: Woensdag, 24 Jun 2009, 00:28 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hi, Heb hier nog een paar mooite plaatjes:
http://i241.photobucket.com/albums....ca1.jpg 2 orca's die worden getraind
http://i241.photobucket.com/albums....ca7.jpg Een orca die een show doet
http://i241.photobucket.com/albums....1-1.jpg Een prachtige orca van onderwater af gezien
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
gdeblese
Datum: Woensdag, 24 Jun 2009, 01:03 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Waauw die onderwater screen van de orka is echt realistisch, net echt
Bericht Waauw die onderwater screen van de orka is echt realistisch, net echt Bericht getypt door - gdeblese Toegevoegd op 24 Jun 2009 om 01:03
timtomtim
Datum: Woensdag, 24 Jun 2009, 11:43 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
weer een paar erg mooie plaatjes murdoc. het is allen jammer dat de foto's een beetje onscherp zijn misschien dat je daar wan aan kunt doen
ik ben tim!!!
Bericht weer een paar erg mooie plaatjes murdoc. het is allen jammer dat de foto's een beetje onscherp zijn misschien dat je daar wan aan kunt doen Bericht getypt door - timtomtim Toegevoegd op 24 Jun 2009 om 11:43
reuzenotter
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 21:49 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Welke vis is dat linkonder in de orka onder water foto? is dat een kabeljauw? hij ziet er anders uit als de anderen
Bericht Welke vis is dat linkonder in de orka onder water foto? is dat een kabeljauw? hij ziet er anders uit als de anderen Bericht getypt door - reuzenotter Toegevoegd op 27 Jun 2009 om 21:49
Wiene
Datum: Zondag, 28 Jun 2009, 08:50 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
mooie plaatjes! als ik tijd heb zal ik er ook een paar maken
Bericht mooie plaatjes! als ik tijd heb zal ik er ook een paar maken Bericht getypt door - Wiene Toegevoegd op 28 Jun 2009 om 08:50