ik heb ook wat screenshots boven: wolven onder: een paar screens van mijn woestijn en kust verblijf :P de woestijn vind ik erg mooi omdat het een zout woestijn is, wat vroeger een zee was :P die piraten mast maakte het echt af vond ik. de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 12:50 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het verblijf van de kust vind ik zeer mooi geworden en die timberwolf heb ik al gedownload en het is een mooie wolf met verschillende varianten. Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja Murdoc heel erg mooi gemaakt. Met die zon juist op de goede timing, het is vaak moeilijk om die zon zo te krijgen en je moet juist op het goede moment het plaatje schieten. Zal van de week eens weer gaan proberen. Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
I really like the pictures of the sunset. The one under the water is also very cool. and what is up with the guy in the first picture. i think that i will try to get pictures like yours i dont take very good ones.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hi,
@ Thomvonder: dat is een ontzettend leuke foto. Heel erg goed gemaakt, vooral hoe die 2 aapjes voor de jeep zitten
Quote (firecat)
...and what is up with the guy in the first picture...
Well I paused the game, than placed the guest on that spot, plus some other objects, and than I pressed play again, and quickly took a picture, so that's why you see the dust
Cheers
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht veranderd door: Murdoc - Zondag, 07 Jun 2009, 17:52