Mooie plaatjes.
diertjesfreak
Datum: Maandag, 11 Mei 2009, 22:09 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ja die is inderdaad mooi! De lucht is mooi en de olifant heeft zo 'zijn oojes dicht geknepen
Haleee
Bericht Ja die is inderdaad mooi! De lucht is mooi en de olifant heeft zo 'zijn oojes dicht geknepen Bericht getypt door - diertjesfreak Toegevoegd op 11 Mei 2009 om 22:09
thomvonder
Datum: Vrijdag, 15 Mei 2009, 18:01 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
hier een plaatje van een knobbelzwijn familie
Bericht hier een plaatje van een knobbelzwijn familie Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 15 Mei 2009 om 18:01
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 15 Mei 2009, 18:07 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Mooi plaatje hoor, Wel wil ik graag weten welke hekken dat zijn rechts op de achtergrond... Dus als je mij dat in een PB zou willen vertellen, zou ik dat heel fijn vinden... Raymond
Bericht Mooi plaatje hoor, Wel wil ik graag weten welke hekken dat zijn rechts op de achtergrond... Dus als je mij dat in een PB zou willen vertellen, zou ik dat heel fijn vinden... Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Mei 2009 om 18:07
visfreak
Datum: Vrijdag, 15 Mei 2009, 19:42 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Olifant: Zozo echt heel mooi gemaakt met die oranje lucht! Knobbelzwijn: Ook heel mooi maar ik vind het verblijf nogal kaal... Ik ga ook nog een plaatje proberen te schieten
noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Bericht veranderd door: visfreak - Vrijdag, 15 Mei 2009, 19:43
Bericht Olifant: Zozo echt heel mooi gemaakt met die oranje lucht! Knobbelzwijn: Ook heel mooi maar ik vind het verblijf nogal kaal... Ik ga ook nog een plaatje proberen te schieten
Bericht getypt door - visfreak Toegevoegd op 15 Mei 2009 om 19:42
thomvonder
Datum: Dinsdag, 02 Jun 2009, 15:49 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Eran ik zit een beetje te kijken en volgensmij ben je aan het spammen want overal waar je plaatjes kan vinden heb je een berichtje gepost'very nice pics' dus ik zou je aanraden daar mee op te houden als je niet wil worden gestraft.
Bericht Eran ik zit een beetje te kijken en volgensmij ben je aan het spammen want overal waar je plaatjes kan vinden heb je een berichtje gepost'very nice pics' dus ik zou je aanraden daar mee op te houden als je niet wil worden gestraft. Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 02 Jun 2009 om 15:49
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 02 Jun 2009, 17:29 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (thomvonder )
Eran ik zit een beetje te kijken en volgensmij ben je aan het spammen want overal waar je plaatjes kan vinden heb je een berichtje gepost'very nice pics' dus ik zou je aanraden daar mee op te houden als je niet wil worden gestraft.
Het waren inderdaad Spam-berichten. Maar ook dit bericht hoort hier niet. We hebben namelijk een crew.
We hebben die Report knop tenslotte niet voor niets...
@ Eran Je hebt een officiele PB ontvangen... Je bericht is verwijderd vanwege nutteloze berichten regel... Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (thomvonder )
Het waren inderdaad Spam-berichten. Maar ook dit bericht hoort hier niet. We hebben namelijk een crew.
We hebben die Report knop tenslotte niet voor niets...
@ Eran Je hebt een officiele PB ontvangen... Je bericht is verwijderd vanwege nutteloze berichten regel... Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 02 Jun 2009 om 17:29
Murdoc
Datum: Dinsdag, 02 Jun 2009, 22:52 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey, Ik heb eens even een stoffig hoekje van mijn pc doorzocht en vond toch heel wat mooie zoo tycoon foto's. Ze zijn wel lage kwalliteit, maar dat komt omdat ze van mijn oude pc af komen. Binnenkort zal ik wel wat goeie kwalliteit's foto's laten zien Hier een paar schattige beren foto's: http://i241.photobucket.com/albums....ar2.jpg Een klimmende Atlas beer
http://i241.photobucket.com/albums....ars.jpg 2 klimmende beren
http://i241.photobucket.com/albums....er1.jpg een schattige Grizzly beer
http://i241.photobucket.com/albums....da2.jpg 2 schattige rode panda's
Cheers,
EDIT: heb de links naar de plaatjes gefixt
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht veranderd door: Murdoc - Vrijdag, 05 Jun 2009, 01:45
firecat
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 00:26 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
The red pandas are so cute. And the bear licking its paw is funny.
Bericht The red pandas are so cute. And the bear licking its paw is funny. Bericht getypt door - firecat Toegevoegd op 06 Jun 2009 om 00:26
thomvonder
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 08:47 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
leuke plaatjes murdoc bij mij klimmen de beren nooit in bomen leuk om dat nu eens te zien
Bericht leuke plaatjes murdoc bij mij klimmen de beren nooit in bomen leuk om dat nu eens te zien Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 06 Jun 2009 om 08:47
timtomtim
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 11:19 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
leuke foto's ik let eigenlijk nooit echt heel erg op wat mijn dieren doen maar jij maakt er goed gebruik van
ik ben tim!!!
Bericht leuke foto's ik let eigenlijk nooit echt heel erg op wat mijn dieren doen maar jij maakt er goed gebruik van Bericht getypt door - timtomtim Toegevoegd op 06 Jun 2009 om 11:19