Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 21:59 | Bericht # 162
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Sorry voor het inactief zijn :$
Bedankt voor de reactie's! Vind ze erg leuk
Damens en heren, hierbij presenteer ik Liqui Zoo
Ik begin met het showen van de ingang.
Hier kun je je kaartje kopen.
Hier is het meeting gebouw of verzamelpunt.
Dan komen wij bij het eerste verblijf, hier kunnen de bezoekers beren bekijken. Er moet nog wel vermeld worden dat dit een oud beren verblijf is, momenteel is er geen geld om dit verblijf te vernieuwen
Hier zien wij de eerste beer, dit is het vrouwtje Yin. Zij woont hier al 12 jaar.
Hier ziet u de binnen verblijven van de dieren.
En met heel veel geluk kunnen wij u ook het 7 jarig mannetje Yang laten zien.
We gaan verder naar een ander oud deel van de zoo, dit keer geven wij u een kijken bij de apen die Liqui zoo heeft.
Hier zien jullie al, hoe ouderwets deze verblijven zijn, dit kan helaas niet vernieuwd worden door het geld tekort.
Hier zien jullie onze Gibbons, toch nog redelijk blij ondanks het kleine verblijf.
Wij gaan door naar de doorloop voliere, deze is pas gebouwd en nog splinter nieuw
Hier krijgt u een beeld hoe groot de voliere is.
Onze roze Lepelaar, er zijn in totaal 3V en 2M in de voliere.
Lepelaar en Eenden.
In dit deel beginnen wij met het laten zien van de Olifanten, dit verblijf is pas vernieuwd en ziet er nog prachtig uit, de zoo beschikt over 4V Olifanten
Hier 1 van de mooie fontijnen in het park.
Ingang van het binnenverblijf.
Hier zien wij 2 van de vrouwtjes Olifanten.
Hier zien wij Olifant Chu, zij is net uit nieuw uit de dierentuin van Duitsland.
Hier het ruime buitenverblijf.
Zoals jullie wel kunnen zien komen wij nu aan bij 1 van de leukste dieren van ons park de Meerkatten/Stokstaartjes.
Dit was het voor deze keer, dit is het laatste deel van Liqui Zoo, ik weet dat er meer verblijven zijn om te laten zien maar omdat dit kleine en niet erg goed gelukte verblijven zijn laten wij deze niet zien. Ik stop hierbij dus ook met het laten zien van Ligui Zoo er is een kleine kans dat ik dit park ga remaken dus verbouwen.
Als slot een overzicht van het park (Sorry voor de Engels namen, ik weet dat niet alles corect is gespeld.
Ik hoop dat jullie er van genoten hebben, ik begin met posten van Kansas City Zoo als er 3 reactie's zijn geplaatst.
Bericht veranderd door: dinojos - Donderdag, 25 Aug 2011, 22:00
Datum: Vrijdag, 26 Aug 2011, 22:45 | Bericht # 165
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
woooohaa, joshua, je hebt jezelf weer overtroffen, dit is waarschijnlijk het beste werk wat ik ooit van je heb gezien (en zoals je weet ben ik een grote fan van jou zoos ) echt geweldig hoe alles weer gemaakt hebt, de beplanting rond het pad was echt fenomenaal, en dan die doorloop volliere!
ook geniaal dat je het pad in het verblijf bij de beren liet doorlopen, dat zie je namelijk best vaak, en die paal maakt het dan ook helemaal af! wat ik ook heel leuk vond waren die bosjes bij de apen met het gaashek erom heen, heel leuk gedaan, en de apenverblijfen zijn ook erg goed gelukt, precies zoals het er vaak uitziet, lelijk en ouderwets, maar dat was ook de bedoeling, wat de verhaallijn meteen een stuk aanspreklijker maakt!
maaaaaar, zoals ik al aangaf was de doorloop volliere mijn favoriet, echt geweldig , elk plantje klopt, alles, echt alles klopt. heerlijk ik geniet er echt van om naar te kijken, ik zou er zo graag in het echt heen gaan! ik vind het ook altijd moeilijk om fontijnen te plaatsen, vooral omdat ze zo groot zijn ,maar jij weet het weer precies goed te plaatsen! het binnenverblijf van de olifanten is ook weer geniaal gemixd, met de palen hekken&olifanten hekken en scenery pack, heel goed gedaan, het buitenverblijf ben ook enorm van te spreken trouens! de stokstaartjes hebben ook weer een enorm leuk verblijf, lekker speels, en echt iets waar ik zo uren naar zou kunnen kijken in het echt!
ik vond gewoon echt alles leuk! kan niet wachten op iets nieuws!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Timo en hananas59, heel erg bedankt voor de complimenten!
Casper, ik heb nog nooit zo'n lange post in 1 van mijn S&T topics gehad Ik ben blij dat je het mooi vind, ik heb er zelf erg hard aan gewerkt en de zoo werdt maar slommer
Ik zal je vandaag nog een leuke pb sturen
Oja, zoals ik had belooft zou ik nu beginnen met het showen van Kansas City Zoo, ik vind het jammer om te zeggen maar dit worden voorlopig alleen nog maar previews, de zoo is nog niet voor de helft af en dat gaat mij voorlopig ook nog niet lukken
Later op de dag komt er een preview.
Added (28 Aug 2011, 16:16) --------------------------------------------- He hallo, ik heb weer een update klaar liggen
Ik weet dat ik heb beloofd om previews te plaatsen van Kansas City Zoo maar besluit dat hier over-te-slaan of later te showen, ik ga nu eerst mijn aquarium showen, Dit is het tropische deel in het aquarium. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik hoop dat jullie genoten hebben en laat maar een reactie achter!
Erg cool gemaakt, ik vind die aquaria erg mooi gemaakt! omdat het realistisch (ik Burgers' zoo heb ik bijna hetzelfde gezien) maar welke vissen zwemmen er eigenlijk in? PS: waar download je de voliere van liqui zoo? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Ziet er erg goed uit. Dit is echt een typisch voorbeeld van: "Waar zouden we zijn zonder downloads??" Wat wel net iets minder is, is dat het dak net niet helemaal aansluit aan de hekken hier en daar. En er hadden misschien wat heuvels in het water gekunt. Maar voor de rest ziet het er allemaal tip top uit.
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 18:37 | Bericht # 170
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Deze ZOOs zijn ZO GEWELDIG REALISTISCH! Het is gewoon ongeloofelijk! Ga je ook nog weer bezig met die tutorials die je altijd plaatste? Always look on the bright side of life!