Zoo Park Gnew
Bericht Thanks everbody for your nice commants! @zebrazappo, ik zou niet weten hoe dat komt :$ Ik begin hier ook maar eens met het showen van Prehistoric Park, ik weet dat ik hier al 2x eerder in gevaald ben, maar ik ga nu proberen beste S&T te maken dat ik ooit heb gemaakt! Ik hoop dat jullie de preview leuk vinden Als jullie dit plaatjes zien, welke aflevering denken jullie dat er als eerste komt? Hier nog een paar plaatjes van de oude map. En nog van het Bug House. Ik hoop zo snel mogelijk nieuwe plaatjes te hebben! Hoop dat jullie het weer leuk vonden! Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 20:41
raymondhoek
Datum: Maandag, 19 Sep 2011, 22:02 | Bericht # 182
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik ben erg benieuwd. Dat eerste plaatje roept naar meer bij mij. Maar ook je insecten huis, vind ik prachtig beplant, wel wat groot voor insecten?? Raymond
Bericht Ik ben erg benieuwd. Dat eerste plaatje roept naar meer bij mij. Maar ook je insecten huis, vind ik prachtig beplant, wel wat groot voor insecten?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 22:02
jeffrey
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 15:26 | Bericht # 183
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
ziet er goed uit hoor kan niet wachten op de volgende update!
Always look on the bright side of life!
Bericht ziet er goed uit hoor kan niet wachten op de volgende update! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 15:26
Joshua
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 17:43 | Bericht # 184
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
@Ray, bedankt voor je commentaar/compliment, over het Bug House gesproken, als je de serie hebt gezien dan merk je vanzelf dat dit precies of bijna goed is. Ik hoop dat je snel tijd hebt :$ voor dat ding! @Jeffrey bedankt. Hier komt het meer xD Here is the first overview from, the portal and rest place for zoo(dino)keepers. I hope you like it! Tonight more screens
Bericht veranderd door: dinojos - Dinsdag, 20 Sep 2011, 17:45
Bericht @Ray, bedankt voor je commentaar/compliment, over het Bug House gesproken, als je de serie hebt gezien dan merk je vanzelf dat dit precies of bijna goed is. Ik hoop dat je snel tijd hebt :$ voor dat ding! @Jeffrey bedankt. Hier komt het meer xD Here is the first overview from, the portal and rest place for zoo(dino)keepers. I hope you like it! Tonight more screens Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 17:43
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 18:12 | Bericht # 185
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik vind het een hele mooie [dino]zoo met veel planten en rotsen en ook leuk gedaan met die plattegrond. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Vrijdag, 23 Sep 2011, 16:01
Bericht ik vind het een hele mooie [dino]zoo met veel planten en rotsen en ook leuk gedaan met die plattegrond. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 18:12
IK
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 18:57 | Bericht # 186
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Het ziet er al mooi uit, ik hoop snel meer te zien. Ik verwacht van jou natuurlijk iets moois. Groetjes
Bericht Het ziet er al mooi uit, ik hoop snel meer te zien. Ik verwacht van jou natuurlijk iets moois. Groetjes Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 18:57
Bericht Real_Thomas@ Heel erg bedankt voor je reactie Ik heb sins kort Picnik en paint.net dus mijn skills worden al iets beter xD IK@ Ik zal iets mooi's klaar spelen en laten zien Hier de volgende preview van Prehistoric Park. Het portaal is geinstaleerd en doet het nu helemaal hier gaat Nigal op zijn eerste missie. Bedankt Anton/Tigerkeeper/Darktiger voor je grappics! Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 20:46
thomvonder
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 11:07 | Bericht # 188
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ziet er heel gaaf uit dinojos! Ik ben benieuwd naar de volgende update
Bericht Ziet er heel gaaf uit dinojos! Ik ben benieuwd naar de volgende update Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 11:07
Bericht Dankje Thom! Ik heb hier nog een preview voor jullie, ik heb het verhaal nog niet af en nog niet alles in het park is af maar toch even deze 2 pica's Hoop dat jullie het leuk vinde Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 03 Okt 2011 om 18:36
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 03 Okt 2011, 18:50 | Bericht # 190
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ dinojos , Mooie plaatjes. Ik vind het wel jammer dat je elke keer maar een klein deel showt. Echt grote updates zie je de laatste twee pagina's nog niet Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ dinojos , Mooie plaatjes. Ik vind het wel jammer dat je elke keer maar een klein deel showt. Echt grote updates zie je de laatste twee pagina's nog niet Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 03 Okt 2011 om 18:50