ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Thanks!
Jeweetwelwie@ Ik zou heel graag een grote update geven maar dat lukt niet als het park niet af is en het verhaal ook nog niet af is Ik moet trouwens ook nog even wachten op Ray! ( Voor zijn awsome downloads )
Curator
Ik heb goed nieuws voor de mensen die fan zijn van mijn zoo's!
Ik heb besloten even niks te showen zodag ik in het geheim aan parken kon werken, zoals Small ZOO Florida, Winter ZOO Europa, Prehistoric Park en vele andere parken.
Ik begin in de herfst vakantie met showen om de 3 dagen zal een nieuwe update komen van een park.
Ik hoop dat jullie dit leuk nieuws vinden
Groeten Dinojos/Joshua.
Added (12 Okt 2011, 18:35) --------------------------------------------- Ik heb gisteren even dit kleine verblijfje gemaakt Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Voor de gene die deze fantastie vogel willen downloaden moet naar NS (Nothren Skies) gaan.
Hoop dat jullie het mooi vinden mischien vanavond nog meer pictures van dit verblijf.
Added (12 Okt 2011, 22:11) --------------------------------------------- Hier is mijn werk schema zoals het nu uitziet.
In de herfstvakantie komen er update's om de 3 dagen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ dinojos, ben heel erg benieuwd vooral door dat vogel verblijf dat is echt heel realistisch ik kan niet wachten tot de herfst ben vooral benieuwd naar je breeding centre en de kleine zoo's
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Weer mooi gemaakt Dinojos ! Hopelijk zullen de volgende updates wat langer zijn. Ik wist niet eens dat er zulke realistische vogels op Northern Skies stonden. Jij maakt het nog realistischer door een mooi verblijf met goede beplanting te maken.
Curator
Thanks for the nice commants guys ______________________________________________________________________________________________
( Update 1 )
My name is Pim Woudstra and I'm your guide for today. Small ZOO Florida is a big zoo in Orlando, Florida. Small ZOO Florida is openened in the Summer of 2009 by ZTWN.
Wy looking at the entrance.
It's time to buy a ticket, child $7,50, Adults $12,50, 65+ $10,00
Walking up the square, wy take a look on the beautiful foliage.