Zoo Park Gnew
McCamel
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 15:24 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind je verblijven echt prachtig. Je hebt een leuke dierkeuze en beplant niet alleen in het hok goed maar ook daar buiten. Ik vind het geweldig om te zien. Ga zo door. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ik vind je verblijven echt prachtig. Je hebt een leuke dierkeuze en beplant niet alleen in het hok goed maar ook daar buiten. Ik vind het geweldig om te zien. Ga zo door. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 15:24
jesse2000
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 16:22 | Bericht # 212
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wow het ziet er alweer heel erg mooi uit mooie beplanting en mooie en leuke dieren en ook zo realistisch . Jesse
Bericht Wow het ziet er alweer heel erg mooi uit mooie beplanting en mooie en leuke dieren en ook zo realistisch . Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 16:22
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 16:38 | Bericht # 213
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
HEEL ERG MOOI!!!!!!!!!! Ontopic: Heel realistisch, Goed beplant en een leuke dierenkeuze. Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht HEEL ERG MOOI!!!!!!!!!! Ontopic: Heel realistisch, Goed beplant en een leuke dierenkeuze. Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 16:38
Bericht Hé jongens Als eerste sorry dat er nog geen update is, maar hier is een goede reden voor Ik heb meer slaap en rust nodig voor school Omdat mijn resultaten de laatste 2 maand nog al wat slecht waren moet die natuurlijk ook omhoog, dit is namelijk mijn examen jaar Ik heb werkelijk geen idee wanneer er weer een update komt Oja voor de gene die een avatar, banner of logo hebben besteld moeten helaas ook wachten, ik denk dat ik de shop tijdelijk dicht gooi. Sorry voor dit nieuws Joshua Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 20:58
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 20:59 | Bericht # 215
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ dinojos , Jammer! Ik hoop dat het snel weer beter gaat op school! Succes! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ dinojos , Jammer! Ik hoop dat het snel weer beter gaat op school! Succes! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 20:59
NielsG
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 21:03 | Bericht # 216
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ dinojos , Ik wens je veel succes op school!
Bericht @ dinojos , Ik wens je veel succes op school!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 21:03
McCamel
Datum: Woensdag, 26 Okt 2011, 07:07 | Bericht # 217
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Goede keus Joshua. Ik vind dat je ook nog even je school moet afmaken, en dan moeten mijn logo en anderen nog maar even wachten. Doe je best en dan kun je binnen de kortste keren weer vol op meedraaien. David
Bericht Goede keus Joshua. Ik vind dat je ook nog even je school moet afmaken, en dan moeten mijn logo en anderen nog maar even wachten. Doe je best en dan kun je binnen de kortste keren weer vol op meedraaien. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 26 Okt 2011 om 07:07
Joshua
Datum: Donderdag, 27 Okt 2011, 21:42 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Heel erg bedankt jongens Zoals jullie merken ben ik nu ook pas veel later op het forum :S Die leraren willen ons volgensmij dood ofzo :S Iemand nog tips? ( Voor school dan) Morgen probeer ik een update te plaatsen!
Bericht Heel erg bedankt jongens Zoals jullie merken ben ik nu ook pas veel later op het forum :S Die leraren willen ons volgensmij dood ofzo :S Iemand nog tips? ( Voor school dan) Morgen probeer ik een update te plaatsen! Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 27 Okt 2011 om 21:42
McCamel
Datum: Donderdag, 27 Okt 2011, 21:49 | Bericht # 219
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Tip voor school?? Gewoon de leraar in elkaar slaan. Wordt je gelijk geschorst, en heb je geen school meer
Bericht Tip voor school?? Gewoon de leraar in elkaar slaan. Wordt je gelijk geschorst, en heb je geen school meer Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 27 Okt 2011 om 21:49
Bericht McCamel@ Ik wil graag een diploma voor de volgende school :S Finaly! I can update I think I try to update every vryday or saturday. Thanks guys for you commants! I realy like them ______________________________________________________________________________________________ ( Update 4 ) Wy going to one of the smallest exhabits of the zoo. But the animals are realy cute :hug: If you looking good you see the animals. Yes! The animals are actife! You see it good the animals are the Nine-Banded Armadilo. Deam! They won't stay If some one can make a photo say it to me! If wy are quiet, they don't move. We don't know how many Armadilos we have xD And as last the overview from this small exhabit. ______________________________________________________________________________________________ I hope you guys like this update! If there are more than 2 reactions, I post the next update! Joshua Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 18:47