Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 21:02 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, mooie dierentuin, alleen vind ik die gaten in het dak niet zo mooi!! De variatie van dieren vind ik leuk en lekker veel groen in de verblijven en lekker ruime verblijven. Alleen vind ik het asfalt in de binnenverblijf wat minder, maar dat ligt aan mijn smaak misschien. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 21:10 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb er vandaag zin in dus nog een paar screens deze keer van apen.
We beginnen bij de ingang zoals gewoonlijk.
Daarna naar het buiten verblijf van, de chimpanse, gibbons en doodshoofdaapjes hhahhahaha.
Dan nu het binnen verblijf van de apen.
Dan naar het buiten verblijf van ringstaartmakie's, rode neusberen en doodshoofdapjes.
En nu het binnen verblijf.
En nu als laatste het hel gebouw van binnen.
sorry de laatse 3 plaatjes zijn te klein, imshack had een update en moet het even uit vinden tot de volgende keer. Dit was het morgen Australie Zoo tot morgen en een prettige jaar wisseling, wil je deze zoo geef dan even een pb.
Bericht veranderd door: dinojos - Woensdag, 30 Dec 2009, 21:13
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 11:42 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja hij is hartstikke mooi geworden, alleen vind ik dat asfalt in die binnenverblijven niet zo mooi!!! Maar de apen en de andere dieren zijn mooi en lekker veel groen in de verblijven. Groetjes en ga zo door van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 15:37 | Bericht # 25
Curator
Ik wil ook nog even zeggen, ik heb geen ideen meer voor een zoo of tentoonstelling, daarom mogen jullie kiezen wat ik bouw , bijvoorbeeld een olifanten verblijf uit dierenpark Amersfoort, of gewoon iets, oja er moet een screen bij als je wild dat ik iets naa maak uit een ander park. dikke doei.
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 16:01 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Kan je een komodovaraanen verblijf maken? Ik kan zelf mooie verblijven maken voor komodovaraanen dus jij zeker! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Donderdag, 21 Jan 2010, 16:56 | Bericht # 29
Curator
Ik wil even melden dat mijn computer kapot is en ik dus even niks kan posten of maken sorry mensen het probleem proberen we zo snel mogelijk op te lossen. dikke doei.
Ik heb mijn computer weer terug morgen komt er een update van het Idee van Rejesi. morgen of overmorgen komt er een komodoveraan verblijf. dikke doei.
Added (21 Jan 2010, 16:56) --------------------------------------------- Nou laat ik maar eens beginnen, ik begon deze zoo omdat ik merk dat er maar weinig Australie'se dieren in zootycoon 2 zitten en dat vond ik jammer, dus ben ik opzoek gegaan en vond nog 2 Australie'se dieren, ik ga niet verder zeuren anders kommen we er niet meer aan toe. Veel kijk plezier.
We beginnen met de kaart dan zien we waar we zijn.
Nu beginnen we met de fontein
Dan nu het pad naar het kangoeroe verblijf, kijk eens naar die beplanting.
Dan hebben we hier het vrouwtje Iris.
Hier het overzicht van het kangoeroe verblijf.
Dit was het voor deze keer mensen ik hoop dat jullie er van genoten hebben Groeten.
Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 04 Jan 2010, 17:14
Datum: Donderdag, 21 Jan 2010, 18:26 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er heel mooi uit. Maar ik heb toch een opmerking: kangoeroes leven vaak op open vlaktes en dus niet echt in hele bosachtige gebieden. Maar verder ziet het er mooi uit.