Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Park Gnew
Terdo
Datum: Donderdag, 21 Jan 2010, 18:42 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

mooie zoo en goed beplant!
Ik heb trouwens nog een australisch dier voor je als je wilt. De emoe ;) deze kan je downloaden op zootycoonabc

Always look on the bright side of life!
Berichtmooie zoo en goed beplant!
Ik heb trouwens nog een australisch dier voor je als je wilt. De emoe ;) deze kan je downloaden op zootycoonabc

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 21 Jan 2010 om 18:42
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 26 Jan 2010, 20:59 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Dino,
Je maakt lekker grote verblijven zodat de dieren de ruimte hebben en je gebruikt ook veel bomen en planten en dat maakt jou park wel wat levendiger. Mooie gemaakt en ook mooie dieren. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Dino,
Je maakt lekker grote verblijven zodat de dieren de ruimte hebben en je gebruikt ook veel bomen en planten en dat maakt jou park wel wat levendiger. Mooie gemaakt en ook mooie dieren. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 26 Jan 2010 om 20:59
Pandaking
Datum: Vrijdag, 29 Jan 2010, 16:04 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Je zoo ziet er goed uit!
het binnenverblijf vind ik erg mooi, en je hebt goed gebruik gemaakt van de rotsmuren. Ga zo door!
Ik heb nog een kleine tip: probeer tussen de open gebieden wat rotsen en planten te plaatsen, ipv alleen maar bomen.
dan ziet het er helemaal TOP uit. ;)
BerichtJe zoo ziet er goed uit!
het binnenverblijf vind ik erg mooi, en je hebt goed gebruik gemaakt van de rotsmuren. Ga zo door!
Ik heb nog een kleine tip: probeer tussen de open gebieden wat rotsen en planten te plaatsen, ipv alleen maar bomen.
dan ziet het er helemaal TOP uit. ;)

Bericht getypt door - Pandaking
Toegevoegd op 29 Jan 2010 om 16:04
ChrissievdP
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 11:47 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Erg leuk gedaan, alleen vindt ik het een nadeel dat die volière zo groot is... Hij is wel mooi, maar zo groot.
De ijsberen vindt ik ook leuk, alleen had ik zelf nog zo'n bassinmuur aan een meertje geplaatst zodat je onder water naar de beren kan kijken, misschien een idee voor jou?!
Gr. ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom
BerichtErg leuk gedaan, alleen vindt ik het een nadeel dat die volière zo groot is... Hij is wel mooi, maar zo groot.
De ijsberen vindt ik ook leuk, alleen had ik zelf nog zo'n bassinmuur aan een meertje geplaatst zodat je onder water naar de beren kan kijken, misschien een idee voor jou?!
Gr. ChrissievdP

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 11:47
Joshua
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 12:54 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

He hallo Chrissie, Ik vind je reactie leuk, maar ik kan dat niet heel goed, dat onderwater zicht dus doe ik dat ook liever niet en ik vond het zo een stuk mooier heb zelf ook eerst een paar andere ijsberen verblijven gebouwd dus, het idee stond er wel bij maar dit vond ik iets mooier, en kan je mischien ook uitlechen waarom je de voliere te groot vind, want hij kan bijna niet kleiner. morgen of overmorgen weer een update.

BerichtHe hallo Chrissie, Ik vind je reactie leuk, maar ik kan dat niet heel goed, dat onderwater zicht dus doe ik dat ook liever niet en ik vond het zo een stuk mooier heb zelf ook eerst een paar andere ijsberen verblijven gebouwd dus, het idee stond er wel bij maar dit vond ik iets mooier, en kan je mischien ook uitlechen waarom je de voliere te groot vind, want hij kan bijna niet kleiner. morgen of overmorgen weer een update.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 12:54
Laraatje2008
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 12:54 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind het een mooie dierentuin met lekker veel ruimte voor de dieren en lekker veel groen in de verblijven!! Knap gedaan en die brug van Sophie he lopen daar mensen op bij jou? Bij mij namelijk niet en dat vind ik toch wel zonde. Maar ga zo door en het vliegtuigplatform vind ik ook heel super gemaakt. Net egt. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind het een mooie dierentuin met lekker veel ruimte voor de dieren en lekker veel groen in de verblijven!! Knap gedaan en die brug van Sophie he lopen daar mensen op bij jou? Bij mij namelijk niet en dat vind ik toch wel zonde. Maar ga zo door en het vliegtuigplatform vind ik ook heel super gemaakt. Net egt. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 12:54
Joshua
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 13:03 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Hallo laartje, bij mij morgen alleen de verzorgers er over lopen personeel's ruimte, en ja er lopen bij mij mensen over heen. dikke doei, en reacties zijn altijd welkom.

BerichtHallo laartje, bij mij morgen alleen de verzorgers er over lopen personeel's ruimte, en ja er lopen bij mij mensen over heen. dikke doei, en reacties zijn altijd welkom.

Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 13:03
ChrissievdP
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 13:59 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Verzorger

Heej, ik vindt je volière gewoon te groot omdat het eigenlijk gewoon een vierkant ding is. Het oogt heel groot, voor de dieren is het natuurlijk super en lekker veel ruimte maar ik vindt het te groot. Ik heb je trouwens een PB gestuurd, wil je die even beantwoorden??

Gr, ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom
BerichtHeej, ik vindt je volière gewoon te groot omdat het eigenlijk gewoon een vierkant ding is. Het oogt heel groot, voor de dieren is het natuurlijk super en lekker veel ruimte maar ik vindt het te groot. Ik heb je trouwens een PB gestuurd, wil je die even beantwoorden??

Gr, ChrissievdP

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 13:59
Joshua
Datum: Donderdag, 11 Feb 2010, 20:04 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Hier de eerste screen van Zoo The West.
van de Vogellaan.

BerichtHier de eerste screen van Zoo The West.
van de Vogellaan.

Toegevoegd op 11 Feb 2010 om 20:04
math63460
Datum: Zaterdag, 13 Feb 2010, 10:26 | Bericht # 40   
math63460 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

It's look really great. The exhibite look great :D
BerichtIt's look really great. The exhibite look great :D