ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi verblijf met lekker veel groen, krijgen we de kalkoenen ook nog te zien!!? Heel erg mooie ingang!! Mooi gemaakt, zeer realistisch!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 05 Mei 2010, 16:19 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hele mooie zoo, leuk dier alleen een ding vind ik minder bij het hok Dat de achtergrond van het hok die lelijke s zoomuur is en ook als je er met een pad langs gaat vind ik het minder mooi, dat zou je misschien kunnen verhelpen met wat Bamboe of heuveltjes.
Datum: Woensdag, 05 Mei 2010, 17:55 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
He tim dit is een zoo van heel lang geleden gewoon zin om hem te showen volgensmij heb ik hem niet eens meer, maar ik denk dat er deze week nog wel een update komt van mijn nieuwe zoo. groeten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
leuke zoo mooie beplanting en leuke dieren
ik had alleen ff een vraagje of eigenlijk 2 1: ik heb die download van verderbare ingang ook alleeen als ik dan een nieuwe ingang maak komen de geen bezoekers weet jijhoe dit komt of heb jij het zelfde probleem? 2: ik had nog een vraag over jouw in stellingen hoe heb jij jou instellingen staan om de miereneter met kleur te hebbn heb jij meer detalis optimale prsetatie optimale details of die andere wie nog over is ?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
He Ruben, ik kan zeker je antwoorden beantwoorden,
! : die ingang wekt alleen als je ook dat platvorm hebt waar ingang op staat of zoo, blauw dingen ofoz moet je op de grond plaatsen 2: en die mieren etter die komt van AD dus die is daardoor al heel erg gedetaileerd