ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Met de nieuwe voliere van Sophie. Die heb ik ook gedownload en ga ik zeker ook gebruiken. Alleen het dak is lastig te gebruiken maar gewoon even handigheid denk ik. Maar verder ziet het inderdaad nature uit. Het ziet er natuurlijk uit en daardoor heel erg mooi en heerlijk mooi zacht en soft. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Josha, Zeer mooi gemaakt, lijkt net een echte dierentuin!! Geweldig hoe jij bent vooruit gegaan met dierentuinen maken!! Geweldig die bouw!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
dat is juist echt, zo helemaal nagemaakt met wacht rijen en al maar er staan echt wel te veel bomen naast ik heb een artikel gelezen waarom er bijna nooit bomen naast zo'n buiten water kooi staan dat is omdat er dan te veel vuil in komt van de naalden, of bladeren [size=7]dit was maar een TIP[/size] voor de rest is het super echt echt
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 12:47 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wow, dinojos het walibi hok is echt super mooi !!! Ik vind vooral het binnen verblijf echt helemaal super, het buiten verblijf is ook super mooi. En 1 minpuntje, ik vind het jammer dat je de gebouwen op de achergrond ziet. en 1 tip, gebruik ook verschillende biome's nu heb je alleen grasland maar je kan ook een aantal stukjes gematigd woud geven ( Het is maar een tip )
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 13:10 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Oke, dan snap ik hem, Over jou tip's ik gebruik altijd de zelfde map en daar zitten gebouwen op dus ja sorry, over tip 2 ik wil realistich bouwen, en heel goed ben ik niet met bioom's.