Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 08:47 | Bericht # 311
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het zeker iets! En ik vind trouwens dat je wel snel updates plaatst!
Maar ziet er heel mooi uit, weer geweldig beplant. Leuke rotskeuze die goed bij de bankjes past. Ik heb maar één minpuntje. Dat is dat die zwarte volière er zo tussen uit springt. Ik denk dat het mooier is als je die van Snowleo gebruikt!
Maar verder ben ik heel erg benieuwd! Goed gedaan Joshua!
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 16:43 | Bericht # 315
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Niet normaal, doe ff rustig!!!Dit is echt zooooo mooi!! Het is gewoon heel erg mooi in elkaar gezet, alles klopt gewoon! Ik ben echt blij dat jij zt2 speelt, en dan ons laat genieten van dit! Ik heb er gewoon geen woorden voor! En dit geldt voor al je updates!
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 20:09 | Bericht # 316
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Real_Thomas@ Bedankt voor je reactie! Ik moet zelf ook wel toegeven dat ze er-uit springen maar ander hek werk vond ik niet mooi of er nog meer uit springen :S
WollyKonijn@ Bedankt voor je leuke reactie!
Niels@ Haha bedankt Ik heb volgensmij nog nooit eerder zo'n bericht gehad! Ben ik echt super blij mee en dit motiveerd mij ook omteupdaten!
Ik zal proberen morgen nog een update te plaatsen!
Added (28 Jan 2012, 19:09) --------------------------------------------- Preview of my new zoo.
Ik dacht dat ik op de lucht foto 2 trappen zag Maar dit zou wel n anderen zijn! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hallo iedereen.
Ik heb slecht nieuws voor de fans van mijn topic Ik ga stoppen. Dit in verband met examens, privé leven en een flink tekort aan inspiratie, ik vind het echt heel spijtig om te zeggen... Ik zal denk ik nog wel online blijven voor vragen of iets dergelijks maar zootycoon2 staat ook al niet meer op mijn computer. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Groeten Joshua / Dinojos.
Kan een mod of admin hier een slotje op doen?
Bericht veranderd door: dinojos - Zondag, 29 Jan 2012, 20:47