Zoo Park Gnew
timo13
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 20:52 | Bericht # 321
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ dinojos , wow deze was wel heel onverwachts nou succes met je examens enzo!
Bericht @ dinojos , wow deze was wel heel onverwachts nou succes met je examens enzo!Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 20:52
Terdo
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 21:22 | Bericht # 322
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Jammer dat je stopt. Ik speel het spel ook niet zo vaak meer wegens dezelfde redenen maar af en toe als ik tijd heb doe ik nog wel eens wat! Maar omdat je het gevraagd hebt, een slotje
Always look on the bright side of life!
Bericht Jammer dat je stopt. Ik speel het spel ook niet zo vaak meer wegens dezelfde redenen maar af en toe als ik tijd heb doe ik nog wel eens wat! Maar omdat je het gevraagd hebt, een slotje Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 21:22
Bericht Oke guys, sorry I didn't update but If been busy with school But here is my winning DD-contest entry! [big]Entrance. [/big] [big]Keel-billed Toucan [/big] [big]Javan Banteng [/big] Secret viewpoint. [big]Indian Star Tortoise [/big] [big]Patas Monkey [/big] [big]Prairiedog [/big] [big]Watussi Cattle [/big] Secret viewpoint [big]Grey Crowned Crane [/big] [big]Entrance [/big] [big]Overview of the park [/big] Thanks to Gerven, Tom and Iben for the inspiration to buld this park and thanks to all designer for the downloads! I hope you like it guys! Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 21:10
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 21:19 | Bericht # 324
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ dinojos , Leuk update en ook leuk dat je weer wat van je hebt laten horen! Mooie verblijven vooral die van de Banteng spreekt me aan. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ dinojos , Leuk update en ook leuk dat je weer wat van je hebt laten horen! Mooie verblijven vooral die van de Banteng spreekt me aan. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 21:19
NielsG
Datum: Dinsdag, 17 Apr 2012, 21:43 | Bericht # 325
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er geweldig uit! Goed gedaan!
Bericht Ziet er geweldig uit! Goed gedaan! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 17 Apr 2012 om 21:43
catfreako
Datum: Dinsdag, 24 Apr 2012, 21:13 | Bericht # 327
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Heel gaaf! Vooral dat touw naar binnen vanaf het eiland. Ik heb zin in de Sneeuwluipaarden.
Bericht Heel gaaf! Vooral dat touw naar binnen vanaf het eiland. Ik heb zin in de Sneeuwluipaarden. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 24 Apr 2012 om 21:13
hananas59
Datum: Dinsdag, 24 Apr 2012, 21:16 | Bericht # 328
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind dit een van de realistische verblijfen tot nu toe echt complimenten
Bericht ik vind dit een van de realistische verblijfen tot nu toe echt complimenten Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 24 Apr 2012 om 21:16
harry
Datum: Woensdag, 25 Apr 2012, 13:21 | Bericht # 329
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ziet er echt geweldig uit!!! echt goed bedacht! ik hoop veel meer te zien!
Bericht ziet er echt geweldig uit!!! echt goed bedacht! ik hoop veel meer te zien! Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 25 Apr 2012 om 13:21
Joshua
Datum: Woensdag, 25 Apr 2012, 21:37 | Bericht # 330
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Bedankt iedereen voor de reactie's! Temninste iemand die het mooi vind Oke we gaan niet verder zeuren, ik heb hier nog een preview voor jullie, ik heb aan een paar Sneeuw Luipaarden verblijven gewerkt. Ik kon niet wachten met showen dus hier is er vast ééntje! En als laatste, enjoy people!
Bericht Bedankt iedereen voor de reactie's! Temninste iemand die het mooi vind Oke we gaan niet verder zeuren, ik heb hier nog een preview voor jullie, ik heb aan een paar Sneeuw Luipaarden verblijven gewerkt. Ik kon niet wachten met showen dus hier is er vast ééntje! En als laatste, enjoy people! Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 25 Apr 2012 om 21:37