Je upload je foto eerst op een andere site zoals imageshack of picturepush. Dan klik je met je rechtermuisknop op je plaatje, en kopieër je de url van het plaatje. Dat post je op deze site tussen de codes [img] en [/img] . Forget the crew... Follow the rules!
oke bedankt ik moet hem aleen og zoeken tussen al men fotos van zoo tycoon edit:het werkt niet. ik heb het url adres maar ik kan het niet posten dit is wat er gebeurt[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Application%20Data/Microsoft%20Games/Zoo%20Tycoon%202/Standaardprofiel/HTML%20Photo%20Album/album8/pic0.jpg[/img]
Ik zei ook dat je je foto eerst moet uploaden op een andere site! DAN kun je de url van het plaatje nemen, en op de site posten. Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 17:43 | Bericht # 20
Prehistoric
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 13 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (paultjuh)
Ik heb een aantal screens van een dierentuin van me: Jurassic Park, maar het zijn maar een aantal screens die toevallig uit hetzelfde park komen. Ik laat dus niet het hele park zien. Gebouw bij de ingang
Stegosaurussen, Kentrosaurussen en Ankylosaurussen (Stegosaur Swamp)
Brachiosaurussen en Parasaurolophussen (Herbivore Valley)
Triceratopsen, Styracosaurussen, Torosaurussen en Protoceratopsen (Ceratop Cove)
Gallimimussen (Gallimimus Garden)
Ichthyosaurussen (Ichthyosaurus Imperium)
Daarnaast ben ik bezig met Velociraptor Valley en Dilophosaur Forest, welke bijna af zijn. In de planning staan nog minstens drie verblijven met Ceratosaurussen, Spinosaurussen en Tyrannosaurussen. Misschien dat ik hier ooit nog plaatjes van laat zien, maar in dat geval maak ik wel een showtopic Reacties graag! Als jullie meer willen zien hoor ik het graag