ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Mooie foto's Rick. Waarom ging dat niet met die olifanten, hadden ze te weinig ruimte? Wat zonde, want is het heel erg mooi gemaakt. Ook het zeeleeuwenverblijf. Dit is ook een deel van mijn binnenverblijf. Nu komt er eentje met de dieren. Groetjes van Laraatje. Heb ook een topic geopend voor grappige waarnemingen en eentje voor bezoekers, personeel en dieren, die vreemde dingen doen. Soort bugs zeg maar. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Nee die Olifanten hadden niet te weinig ruimte ze ontsnapte steeds, en om dst hele gebouw vol te zetten met hekken ziet er ook niet uit. In dat verblijf hebben na de Olifanten(die een nieuw verblijf hadden gekregen) nog een tijdje Giraffen in gezetten, daarna is het gebouw tegen de grond gegaan en heeft plaats gemaakt voor de Afrikaanse savanne met o.a. de Giraffen en Zebra's enz.
Maar bedankt voor je reactie ik ben er heel erg blij mee
Groetjes rick94
Bericht veranderd door: rick94 - Donderdag, 01 Jan 2009, 17:26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb een aantal screens van een dierentuin van me: Jurassic Park, maar het zijn maar een aantal screens die toevallig uit hetzelfde park komen. Ik laat dus niet het hele park zien.
Gebouw bij de ingang
Stegosaurussen, Kentrosaurussen en Ankylosaurussen (Stegosaur Swamp)
Brachiosaurussen en Parasaurolophussen (Herbivore Valley)
Triceratopsen, Styracosaurussen, Torosaurussen en Protoceratopsen (Ceratop Cove)
Gallimimussen (Gallimimus Garden)
Ichthyosaurussen (Ichthyosaurus Imperium)
Daarnaast ben ik bezig met Velociraptor Valley en Dilophosaur Forest, welke bijna af zijn. In de planning staan nog minstens drie verblijven met Ceratosaurussen, Spinosaurussen en Tyrannosaurussen. Misschien dat ik hier ooit nog plaatjes van laat zien, maar in dat geval maak ik wel een showtopic Reacties graag! Als jullie meer willen zien hoor ik het graag
Bericht veranderd door: paultjuh - Zondag, 29 Maa 2009, 11:57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Paultjuh, Ja, als je meer wilt laten zien zou ik een showroom openen!! Dat gebouw bij de ingang vind ik super. Goed gedaan met al die verhoogde padden, knap hoor. Maar goed gedaan verder ik kijk uit naar je update in de showroom. Ben eigenlijk niet zo dol op dino maar dit vind ik wel wat hebben. Groetjes en ga zo door van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
i really like the building that is very tall it looks awesome i like how it has the dino statues and the wetland dino encloser is cool to it has lots of dinos in it