ludo zoo
NielsG
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 22:32 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Real_thomas , Leuk, verheug me er al op!
Bericht @ Real_thomas , Leuk, verheug me er al op!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Nov 2011 om 22:32
thomvonder
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 16:31 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Hij heeft een nieuw dier uitgebracht http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/topic/9221500/1/#new
Real_thomas
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 16:54 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ thomvonder , Eigenlijk kaapt hij die nu weg van AD..... Maar toch heel leuk!! Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ thomvonder , Eigenlijk kaapt hij die nu weg van AD..... Maar toch heel leuk!! Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 16:54
krieke668
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 18:59 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ja dat heb ik ook al gemerkt... maar hij is wel mooier(vind ik) jammer dat er geen baby model van is
Bericht ja dat heb ik ook al gemerkt... maar hij is wel mooier(vind ik) jammer dat er geen baby model van is Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 18:59
Real_thomas
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 19:28 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@ krieke668 , Dan die van aurora desingns? Die is er nog niet Gr.thomas
Bericht @ krieke668 , Dan die van aurora desingns? Die is er nog niet Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 19:28
krieke668
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 20:14 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ja dat weet ik, maar er is wel een foto van geweest, maar denk niet dat die er nog staat...
Bericht ja dat weet ik, maar er is wel een foto van geweest, maar denk niet dat die er nog staat... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 20:14
NielsG
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 21:34 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (krieke668 )
jammer dat er geen baby model van is
Ja, dat vind ik ook. Verder is die wel heel mooi!
Bericht Quote (krieke668 )
jammer dat er geen baby model van is
Ja, dat vind ik ook. Verder is die wel heel mooi!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 21:34
jesse2000
Datum: Maandag, 12 Dec 2011, 21:10 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
wow heel mooi allemaal heb dit topic nog nooit eerder gezien. ga de downloads die downloadbaar zijn downloaden Jesse
Bericht wow heel mooi allemaal heb dit topic nog nooit eerder gezien. ga de downloads die downloadbaar zijn downloaden Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 12 Dec 2011 om 21:10
Lewa
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 21:08 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
@Real_thomas : Eerst en vooral, even duidelijk maken, ik ben Iben, de man die redelijk wat van Ludozoo's projecten gecodeerd heeft. Ten tweede, het maakt niets uit dat AD remakes aan het maken is, iedereen heeft nog steeds toestemming om remakes te maken. Ik heb niemand horen klagen wanneer er andere dieren tweemaal worden gemaakt. Ten derde, dit project is ouder dan RR dus Ludozoo heeft hier totaal "het werk" van AD niet afgepakt. @krieke : Nee, die van RR is nog niet geshowd. Alles wat je gezien hebt is waarschijnlijk niet van RR.
Bericht @Real_thomas : Eerst en vooral, even duidelijk maken, ik ben Iben, de man die redelijk wat van Ludozoo's projecten gecodeerd heeft. Ten tweede, het maakt niets uit dat AD remakes aan het maken is, iedereen heeft nog steeds toestemming om remakes te maken. Ik heb niemand horen klagen wanneer er andere dieren tweemaal worden gemaakt. Ten derde, dit project is ouder dan RR dus Ludozoo heeft hier totaal "het werk" van AD niet afgepakt. @krieke : Nee, die van RR is nog niet geshowd. Alles wat je gezien hebt is waarschijnlijk niet van RR. Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 21:08
Real_thomas
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 21:19 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@Iben , zo bedoel ik het niet. ik bedoel dat aurora er ook mee bezig is, en nu komt er zo'n mooie van ludo zoo. is kijken of ze daar tegen op kunnen. gr.thomas
Bericht @Iben , zo bedoel ik het niet. ik bedoel dat aurora er ook mee bezig is, en nu komt er zo'n mooie van ludo zoo. is kijken of ze daar tegen op kunnen. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 21:19