ludo zoo
rosella
Datum: Maandag, 09 Aug 2010, 20:54 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb een franse pagina gevonden met een aantal projecten van ludo zoo echt fenominaal mooie dieren als je me niet geloofd kijk dan zelf maar : http://www.jeuxvideopc.com/forums....9_1.htm
Bericht ik heb een franse pagina gevonden met een aantal projecten van ludo zoo echt fenominaal mooie dieren als je me niet geloofd kijk dan zelf maar : http://www.jeuxvideopc.com/forums....9_1.htm Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 09 Aug 2010 om 20:54
Okapivriend
Datum: Dinsdag, 10 Aug 2010, 17:19 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat zijn realistische dieren! Veel van had ik nog *net* niet gezien. Ik hoop dat de meeste snel uitkomen!
Bericht Dat zijn realistische dieren! Veel van had ik nog *net* niet gezien. Ik hoop dat de meeste snel uitkomen! Bericht getypt door - Okapivriend Toegevoegd op 10 Aug 2010 om 17:19
Maxiejj
Datum: Vrijdag, 13 Aug 2010, 20:29 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
W-W-WAUWIE! Die zijn echt heel mooi! Super realistisch! (oke, ik overdrijf ) Die ibis is echt perfect, vooral de snavel! Ik kan echt niet wachten tot ze uitkomen!
Groetjes Max
Bericht W-W-WAUWIE! Die zijn echt heel mooi! Super realistisch! (oke, ik overdrijf ) Die ibis is echt perfect, vooral de snavel! Ik kan echt niet wachten tot ze uitkomen! Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 13 Aug 2010 om 20:29
rosella
Datum: Vrijdag, 13 Aug 2010, 23:12 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik reken er niet op hij begint telkens met nieuwe projecten en laat de andere liggen mschien is hij bezig met een pak? hopelijk realiseert hij ze maar het is natuurlijk zijn keuze
Bericht ik reken er niet op hij begint telkens met nieuwe projecten en laat de andere liggen mschien is hij bezig met een pak? hopelijk realiseert hij ze maar het is natuurlijk zijn keuze Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 13 Aug 2010 om 23:12
thomvonder
Datum: Zondag, 15 Aug 2010, 11:23 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
hij is inderaad een zeer goede designer, de meeste van die screens had ik al gezien op Tesara, maar een paar waren ook nieuwe voor mij er zijn trouwens wel een paar projecten van ludozoo uit, de gazelle,kameel,schildpad,maki;s,fossa,panter
Bericht hij is inderaad een zeer goede designer, de meeste van die screens had ik al gezien op Tesara, maar een paar waren ook nieuwe voor mij er zijn trouwens wel een paar projecten van ludozoo uit, de gazelle,kameel,schildpad,maki;s,fossa,panter Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 15 Aug 2010 om 11:23
ctfctf9
Datum: Zondag, 15 Aug 2010, 18:56 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
theese are the coolest things ive ever seen!!
Bericht theese are the coolest things ive ever seen!! Bericht getypt door - ctfctf9 Toegevoegd op 15 Aug 2010 om 18:56
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 20 Aug 2010, 07:31 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Wow dit is zo mooi dat ik er emotioneel van word (grapje) Dierentuiner
Added (20 Aug 2010, 07:31) --------------------------------------------- Je kan een aantal downloaden op tesara
Dierentuiner
Bericht Wow dit is zo mooi dat ik er emotioneel van word (grapje) Dierentuiner
Added (20 Aug 2010, 07:31) --------------------------------------------- Je kan een aantal downloaden op tesara
Dierentuiner
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 20 Aug 2010 om 07:31
cheetasuus
Datum: Zaterdag, 21 Aug 2010, 11:30 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wow. Als je zulke dingen ziet.. Lijkt het of microsoft eigenlijk wel erg slechte designers had.
Bericht Wow. Als je zulke dingen ziet.. Lijkt het of microsoft eigenlijk wel erg slechte designers had. Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 21 Aug 2010 om 11:30
rosella
Datum: Woensdag, 25 Aug 2010, 00:01 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ze hadden toen nog de technieken die men nu heeft natuurlijk niet he
Bericht ze hadden toen nog de technieken die men nu heeft natuurlijk niet he Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 25 Aug 2010 om 00:01
IK
Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 20:18 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
die ocelot is prachtig net echt PS:is hij al te downloaden?
Bericht die ocelot is prachtig net echt PS:is hij al te downloaden?
Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 25 Nov 2010 om 20:18