Bird Designers United
rosella
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 18:41 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
danku thom dat je een topic hebt aangemaakt op zt2 sf van ons design team bedankt voor de positieve reactie's iedereen we hebben al 52 geregistreerde leden
Bericht danku thom dat je een topic hebt aangemaakt op zt2 sf van ons design team bedankt voor de positieve reactie's iedereen we hebben al 52 geregistreerde leden Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 18:41
catfreako
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 20:38 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
bij mij reageert hij niet, altijd een foute e-mail of wachtwoord
Bericht bij mij reageert hij niet, altijd een foute e-mail of wachtwoord Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 20:38
tjalf
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 10:25 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Heel leuke site, de eerste downoads waren er al snel, ik ga de vogels echt gebruiken. De tropical birds uitbreiding lijkt mij erg mooi, omdat het heel origineel bedacht is, en ik zal het project zeker volgen
Bericht Heel leuke site, de eerste downoads waren er al snel, ik ga de vogels echt gebruiken. De tropical birds uitbreiding lijkt mij erg mooi, omdat het heel origineel bedacht is, en ik zal het project zeker volgen Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 10:25
catfreako
Datum: Donderdag, 04 Nov 2010, 21:34 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
o, ik zie het al. maar echt hele mooie vogles, de hui tuin en keukenvogels ontbraken nog wel een beetje. met nadruk op de merel. en ook de beo gebruik ik vaak.
Bericht o, ik zie het al. maar echt hele mooie vogles, de hui tuin en keukenvogels ontbraken nog wel een beetje. met nadruk op de merel. en ook de beo gebruik ik vaak. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 04 Nov 2010 om 21:34
tjalf
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 17:23 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Ik moet echt even zeggen dat de twee nieuwe vogels, de rijstvogel en de merel erg mooi zijn geworden. Weer eens wat anders. En ook prachtig geskind. Wel jammer dat tropical birds gestopt is, maar het parrotpack wordt ook vast heel mooi.
Bericht Ik moet echt even zeggen dat de twee nieuwe vogels, de rijstvogel en de merel erg mooi zijn geworden. Weer eens wat anders. En ook prachtig geskind. Wel jammer dat tropical birds gestopt is, maar het parrotpack wordt ook vast heel mooi.
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 17:23
rosella
Datum: Zondag, 05 Dec 2010, 10:39 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
alleen ik (rosella) en Thom(vonder) zijn vaste members van het team deze vogel heb ik gemaakt en tom gecodeerd het is een dwerg ara reactie's zijn welkom
http://bird-designers-united.webs.com/
hier is een link naar onze website
Bericht alleen ik (rosella) en Thom(vonder) zijn vaste members van het team deze vogel heb ik gemaakt en tom gecodeerd het is een dwerg ara reactie's zijn welkom
http://bird-designers-united.webs.com/
hier is een link naar onze website
Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 05 Dec 2010 om 10:39
caspar1995
Datum: Zondag, 05 Dec 2010, 11:26 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ooh mooi!, alleen de kleuren bij de vleugel's zou ik wat meer varieren, het is nu maar 1 kleur, maar ik zou hem erg leuk vinden in mn zoo's!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ooh mooi!, alleen de kleuren bij de vleugel's zou ik wat meer varieren, het is nu maar 1 kleur, maar ik zou hem erg leuk vinden in mn zoo's! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 05 Dec 2010 om 11:26
tjalf
Datum: Zondag, 05 Dec 2010, 12:45 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Erg mooi, hij is heel realistisch. Ik hoop dat het parrotpack snel uitkomt.
Bericht Erg mooi, hij is heel realistisch. Ik hoop dat het parrotpack snel uitkomt. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 05 Dec 2010 om 12:45
rosella
Datum: Zondag, 05 Dec 2010, 15:11 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
bedankt voor de reactie's volgens enkele designers is dit de beste kromsnavel gemaakt tot nu toe ik heb de witte streep weggewerkt raymond bedankt
Bericht veranderd door: rosella - Zondag, 05 Dec 2010, 15:12
Bericht bedankt voor de reactie's volgens enkele designers is dit de beste kromsnavel gemaakt tot nu toe ik heb de witte streep weggewerkt raymond bedankt Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 05 Dec 2010 om 15:11
kaikaikai
Datum: Zondag, 09 Jan 2011, 15:02 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ze zien er super uit ik ga ze zeker gebruiken
Bericht Ze zien er super uit ik ga ze zeker gebruiken Bericht getypt door - kaikaikai Toegevoegd op 09 Jan 2011 om 15:02