DutchDesigns
raymondhoek
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 21:42 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ qwikkie , SUPER vet!!! super realistisch en mooi gedaan. is het een dier of object?? Raymond
Bericht @ qwikkie , SUPER vet!!! super realistisch en mooi gedaan. is het een dier of object?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 21:42
qwikkie
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 22:21 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Dankje! @Joshua: Het idee was van mezelf
@Raymond: Uiteindelijk is het wel de bedoeling om er een dier van te maken ja. Ik heb hem al ingame, alleen is het model nog die van de koraalduivel, en de skin is roze met zo'n grote gele A erop :S
Noem mij maar gewoon Tom ;) Mijn showroom topic Mijn zoofoto topic
Bericht Dankje! @Joshua: Het idee was van mezelf
@Raymond: Uiteindelijk is het wel de bedoeling om er een dier van te maken ja. Ik heb hem al ingame, alleen is het model nog die van de koraalduivel, en de skin is roze met zo'n grote gele A erop :S
Bericht getypt door - qwikkie Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 22:21
raymondhoek
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 22:51 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ qwikkie , Als je wilt, wil ik die problemen wel voor je verhelpen, spreek me maar aan via PB of gewoon op msn ervoor als je wilt dat ik het oplos Heeft dutch designs trouwens al meer gemaakt dan deze 2 projecten?? Raymond
Bericht @ qwikkie , Als je wilt, wil ik die problemen wel voor je verhelpen, spreek me maar aan via PB of gewoon op msn ervoor als je wilt dat ik het oplos Heeft dutch designs trouwens al meer gemaakt dan deze 2 projecten?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 22:51
qwikkie
Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 17:17 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Ik spreek zo wel tegen je op MSN En ja, wij hebben al meer gemaakt Alles wat wij al hebben gemaakt is te zien en downloaden op Tesara. Ik zou met Gerben kunnen overwegen of we ze ook naar hier sturen
Added (10 Feb 2011, 17:17) --------------------------------------------- De volgende dieren zijn al te downloaden van ons:
Zwartvoetpinguin
Bruine pelikaan
Rode bosbuffel
Diana meerkat:
Dwergmangoest:
Goudvis:
Grijze kroonkraanvogel:
Impala: [img]http://i282.photobucket.com/albums/kk280/Qwikkie/ZT2%20zoos/Impala4.jpg[/img]
Indische neushoorn:
Koningspinguin:
Maleise beer:
Prairiehondje:
Penseelzwijn (oud plaatje):
Vosmangoest:
Er is ook nog een Elandantilope, maar daar heb ik geen plaatje van op het moment
Noem mij maar gewoon Tom ;) Mijn showroom topic Mijn zoofoto topic
Bericht veranderd door: qwikkie - Donderdag, 10 Feb 2011, 17:20
Bericht Ik spreek zo wel tegen je op MSN En ja, wij hebben al meer gemaakt Alles wat wij al hebben gemaakt is te zien en downloaden op Tesara. Ik zou met Gerben kunnen overwegen of we ze ook naar hier sturen
Added (10 Feb 2011, 17:17) --------------------------------------------- De volgende dieren zijn al te downloaden van ons:
Zwartvoetpinguin
Bruine pelikaan
Rode bosbuffel
Diana meerkat:
Dwergmangoest:
Goudvis:
Grijze kroonkraanvogel:
Impala: [img]http://i282.photobucket.com/albums/kk280/Qwikkie/ZT2%20zoos/Impala4.jpg[/img]
Indische neushoorn:
Koningspinguin:
Maleise beer:
Prairiehondje:
Penseelzwijn (oud plaatje):
Vosmangoest:
Er is ook nog een Elandantilope, maar daar heb ik geen plaatje van op het moment
Bericht getypt door - qwikkie Toegevoegd op 10 Feb 2011 om 17:17
HighVoltage
Datum: Donderdag, 10 Maa 2011, 22:15 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
vind ze toch allemaal heel mooi gelukt hoor. ben benieuwd wat er nog in de planning staat.
Bericht vind ze toch allemaal heel mooi gelukt hoor. ben benieuwd wat er nog in de planning staat. Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 10 Maa 2011 om 22:15
velociraptor
Datum: Maandag, 06 Jun 2011, 18:36 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
vind ze heel mooi behalve het prairie hondje vind ik een beetje raar
fast faster fastst
Bericht vind ze heel mooi behalve het prairie hondje vind ik een beetje raar Bericht getypt door - velociraptor Toegevoegd op 06 Jun 2011 om 18:36
NielsG
Datum: Woensdag, 08 Jun 2011, 19:28 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind ze allemaal wel leuk, alleen vind ik de Diana meerkat echt super. De vacht is heel erg mooi
Bericht Ik vind ze allemaal wel leuk, alleen vind ik de Diana meerkat echt super. De vacht is heel erg mooi Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 08 Jun 2011 om 19:28
wrangler97
Datum: Zaterdag, 30 Jul 2011, 01:45 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
i love your animals Dutch Desings , they look very realistic ,excellent job ^^
Bericht i love your animals Dutch Desings , they look very realistic ,excellent job ^^ Bericht getypt door - wrangler97 Toegevoegd op 30 Jul 2011 om 01:45
socksock
Datum: Donderdag, 04 Aug 2011, 09:17 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
I like the animals in the DutchDesigns
123131313139946+2
Bericht I like the animals in the DutchDesigns Bericht getypt door - socksock Toegevoegd op 04 Aug 2011 om 09:17
Cyclonefan
Datum: Dinsdag, 09 Aug 2011, 20:57 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
vind de duieren van dutch designs zeer mooi. dit komt vind ik doordat ze er zeer realistisch uitzien.
Bericht vind de duieren van dutch designs zeer mooi. dit komt vind ik doordat ze er zeer realistisch uitzien. Bericht getypt door - Cyclonefan Toegevoegd op 09 Aug 2011 om 20:57