DutchDesigns
gerbanno
Datum: Maandag, 10 Jan 2011, 18:49 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
De meesten zullen onze projecten al wel kennen. Ze zijn te downloaden op Tesara. Zwavelborst Toekan. Bedankt DinosaurMan voor het laten gebruiken van zijn Toekan.
Momenteel is hij zo goed als af, ik heb alleen nog een dubbel-oog probleem, waar ik mee bezig ben om dat te fixen. (Al schiet het nog niet erg op, het wordt eerder slechter dan beter xD )
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht De meesten zullen onze projecten al wel kennen. Ze zijn te downloaden op Tesara. Zwavelborst Toekan. Bedankt DinosaurMan voor het laten gebruiken van zijn Toekan.
Momenteel is hij zo goed als af, ik heb alleen nog een dubbel-oog probleem, waar ik mee bezig ben om dat te fixen. (Al schiet het nog niet erg op, het wordt eerder slechter dan beter xD )
Bericht getypt door - gerbanno Toegevoegd op 10 Jan 2011 om 18:49
Joshua
Datum: Maandag, 10 Jan 2011, 19:26 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Leuk Gerben dat je ook hier show. Ik hoop dat de toekan snel uit komt.
Bericht Leuk Gerben dat je ook hier show. Ik hoop dat de toekan snel uit komt. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 10 Jan 2011 om 19:26
Zoofan
Datum: Woensdag, 26 Jan 2011, 13:25 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Leuke vogel waneer komt hij uit?
Bericht Leuke vogel waneer komt hij uit? Bericht getypt door - Zoofan Toegevoegd op 26 Jan 2011 om 13:25
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 26 Jan 2011, 13:55 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (Zoofan )
Geduld is een schone zaak, dus rustig afwachten totdat die uitkomt en dan zegt de designer dat zelf wel. En wat vind je leuk aan de vogel, je moet wel wat tips of iets wat je leuk vind zeggen bijvoorbeeld de vleugels of de bek of het geheel. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (Zoofan )
Geduld is een schone zaak, dus rustig afwachten totdat die uitkomt en dan zegt de designer dat zelf wel. En wat vind je leuk aan de vogel, je moet wel wat tips of iets wat je leuk vind zeggen bijvoorbeeld de vleugels of de bek of het geheel. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 26 Jan 2011 om 13:55
Aurlord
Datum: Woensdag, 26 Jan 2011, 16:39 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Leuke vogel ik ga hem zeker downloaden! Alleen de poten zal ik ook wel wat aan doen want volgens mij hebben ze 3 tenen. XD Hopelijk heb je er wat aan. Lars1998
Bericht Leuke vogel ik ga hem zeker downloaden! Alleen de poten zal ik ook wel wat aan doen want volgens mij hebben ze 3 tenen. XD Hopelijk heb je er wat aan. Lars1998
Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 26 Jan 2011 om 16:39
Carolus
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 15:19 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooie vogel, ik hoop dat hij snel uitkomt!
Bericht Mooie vogel, ik hoop dat hij snel uitkomt! Bericht getypt door - Carolus Toegevoegd op 29 Jan 2011 om 15:19
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 16:58 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (Carolus )
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (Carolus )
Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 29 Jan 2011 om 16:58
gerbanno
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 23:58 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Lara, volgens mij ben je de tekst vergeten in je bericht :P Hij is klaar voor release, het enige probleem is dat ik de agressie er niet uitkrijg. Dus dat gaat ben ik bang nog wel even kosten.
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht @ Lara, volgens mij ben je de tekst vergeten in je bericht :P Hij is klaar voor release, het enige probleem is dat ik de agressie er niet uitkrijg. Dus dat gaat ben ik bang nog wel even kosten.
Bericht getypt door - gerbanno Toegevoegd op 29 Jan 2011 om 23:58
qwikkie
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 21:32 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Ik heb vandaag even een nieuw beestje in elkaar geknutseld
Ik weet dat de naam verkeerd staat, geen zin om het aan te passen xD Het is dus de napoleonvis! 'K heb nog een probleempje met het coderen. Als er iemand is die mij kan helpen?
Hope ya like it ^^
Noem mij maar gewoon Tom ;) Mijn showroom topic Mijn zoofoto topic
Bericht veranderd door: qwikkie - Woensdag, 09 Feb 2011, 21:32
Bericht Ik heb vandaag even een nieuw beestje in elkaar geknutseld
Ik weet dat de naam verkeerd staat, geen zin om het aan te passen xD Het is dus de napoleonvis! 'K heb nog een probleempje met het coderen. Als er iemand is die mij kan helpen?
Hope ya like it ^^
Bericht getypt door - qwikkie Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 21:32
Joshua
Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 21:41 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Tom natuurlijk reageer ik hier ook nog even. Super mooie vis, van wie kreeg je het idee eingelijk om de vis te maken van Gerb.
Bericht Tom natuurlijk reageer ik hier ook nog even. Super mooie vis, van wie kreeg je het idee eingelijk om de vis te maken van Gerb.
Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 09 Feb 2011 om 21:41