MacawPack
rosella
Datum: Maandag, 02 Mei 2011, 23:35 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
nee, en dat zullen ze ook niet meer, tenzij een andere designer deze projecten overneemt
Bericht nee, en dat zullen ze ook niet meer, tenzij een andere designer deze projecten overneemt Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 02 Mei 2011 om 23:35
velociraptor
Datum: Zaterdag, 07 Mei 2011, 20:35 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Super mooi! vooral de hyacinthara
fast faster fastst
Bericht Super mooi! vooral de hyacinthara Bericht getypt door - velociraptor Toegevoegd op 07 Mei 2011 om 20:35
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 07 Mei 2011, 20:51 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ rosella , Jammer! Maar hoezo deze beslissing dan?? Wat is er nog fout aan?? Raymond
Bericht @ rosella , Jammer! Maar hoezo deze beslissing dan?? Wat is er nog fout aan?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Mei 2011 om 20:51
thomvonder
Datum: Zondag, 08 Mei 2011, 09:08 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik heb hem al een mail gestuurd of ik het over mag nemen, aangezien ik alle dieren zelf heb gecodeerd ( en dus ook op mijn pc heb) krijg ik de meeste bugs er wel uit denk ik.
Bericht Ik heb hem al een mail gestuurd of ik het over mag nemen, aangezien ik alle dieren zelf heb gecodeerd ( en dus ook op mijn pc heb) krijg ik de meeste bugs er wel uit denk ik. Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 08 Mei 2011 om 09:08
Moonya
Datum: Zondag, 08 Mei 2011, 14:51 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Parkeerhulp
ik ben dol op papegaaien en deze vind ik echt supermooi. Het enige wat ik nog mis is een grijze roodstaart hihi maar de rest is super
Bericht ik ben dol op papegaaien en deze vind ik echt supermooi. Het enige wat ik nog mis is een grijze roodstaart hihi maar de rest is super Bericht getypt door - Moonya Toegevoegd op 08 Mei 2011 om 14:51
ruben
Datum: Zaterdag, 14 Mei 2011, 13:13 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de grijze roodstaart is al appart te downloaden hoor want ik heb hem zelf hij noemt african grey parrot kweet niet van buiten waar ie staat mss moet je het is vragen in het 'waar kan je de volgende donload vinden' topic
Bericht de grijze roodstaart is al appart te downloaden hoor want ik heb hem zelf hij noemt african grey parrot kweet niet van buiten waar ie staat mss moet je het is vragen in het 'waar kan je de volgende donload vinden' topic Bericht getypt door - ruben Toegevoegd op 14 Mei 2011 om 13:13
lookout21
Datum: Zondag, 15 Mei 2011, 16:06 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ze zien er erg mooi, Rosella!
Bericht Ze zien er erg mooi, Rosella! Bericht getypt door - lookout21 Toegevoegd op 15 Mei 2011 om 16:06
thomvonder
Datum: Zondag, 15 Mei 2011, 17:00 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Zoals sommige misschien al hebben gelezen op Tesara neem ik dit pack en alle andere vogels over van Rosella, ze worden hier in de exclusieve uitgebracht @ lookout21 , I know you're english so I'll tell you in english Please say why you think the birds are nice. Otherwise it's spam
Bericht Zoals sommige misschien al hebben gelezen op Tesara neem ik dit pack en alle andere vogels over van Rosella, ze worden hier in de exclusieve uitgebracht @ lookout21 , I know you're english so I'll tell you in english Please say why you think the birds are nice. Otherwise it's spam
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 15 Mei 2011 om 17:00
BLWBBI
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 21:41 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
zeer mooi ben gek op vogels
Bericht zeer mooi ben gek op vogels Bericht getypt door - BLWBBI Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 21:41
dodo1995
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 20:46 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ja, super dat hek is leuk, dat houten bedoel ik en die blauwe papagaai respect
Bericht ja, super dat hek is leuk, dat houten bedoel ik en die blauwe papagaai respect Bericht getypt door - dodo1995 Toegevoegd op 28 Mei 2011 om 20:46