Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 21:53 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
prachtig! de skins en het model zijn super realistish! aleen een puntje:de hyacint ara is groter en grijzig-blauw en niet helder blauw. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 23:50 | Bericht # 6
rosella
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
tja ik kan nu eenmaal niets veranderen aan de modellen, ik kan namelijk niet meshen
maar toch bedankt voor de reactie's xD
ohja, de hyacinth ara is groter dan de andere ara's ingame, dus geen schrik xp en omwille van het kleur van de hyacinth, dat minder donkere blauw kan zeker wel, zoek eens wat meer op en je zal wel zien
Bericht veranderd door: rosella - Donderdag, 10 Feb 2011, 23:52
Wow!! Netjes!! De skins zijn prachtig. En bij de meeste zijn de modellen ook aardig. Echter zitten er een paar tussen die echt een verbetering in het model nodig hebben, zoals de hyacinten ara. Dus ik hoop dat je dat toch nog kan veranderen. (misschien met een andere designer...)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik moet hier toch echt nog een berichtje plaatsen, Wat een prachtige dieren! Vooral de skin is prachtig, ik houd van die gedetailleerde snavels . Groetjes, Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
haha ik keek kennelijk naar een foto van een erg oude. nouja de skins blijven prachtig. komen er nog meer bij? Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt