Prepare for the continuation of the Africa pack! Adopt over 20 animals from the place where's the most beautiful wildlife on earth: Africa. Play with the massive African forest Elephant or the Rothschild giraffe, or care for your small rock Hyrax. It's all in![
Designers: Robert(95) Royboy407 Qwikkie
Sorry voor de engelse tekst, ik was even te lui om te vertalen. :P
Kijk HIER als je meer screens wilt zien, ik heb niet alles hier geplaatst.
niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Bericht veranderd door: Robert95 - Zondag, 27 Feb 2011, 16:57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
het is echt prachtig gedaan! echt respect, die nile perch vind ik echt een van de beste vissen die ik ooit gezien heb inzt2!! is het nou een soort African Advanture 2? nouja , het is iniedergeval echt heel mooi, en ik vind het leuk om weer een nieuwe slang voor zt2 te hebben
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Yay! Eindelijk, een topi! Zolang ik zt2 speel wil ik dat er een topi te downloaden is . De slang vind ik ook echt super mooi! De skins van deze dieren zijn werkelijk fantastisch . Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 16:10 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (baklap9119)
ziet er goed uit!:D
Wat ziet er goed uit, de dieren of alles. Je moet je mening een beetje geven, en zeggen wat je leuk vind. Hier heeft de designer niks aan. En ook is dit nog een bump! het laatste bericht was van meer dan 31 dagen geleden. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!