Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Marine Mania ongebruikt Showplatform
Alexx
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 12:22 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Hey, ik weet niet of het precies in dit subforum thuishoort, maar ik zat eens in de bestanden van ZT2 te neuzen, en toen vond ik ineens dit:
[img][http://img864.imageshack.us/img864/5364/showplatform.png[/img]
Ik heb al vaker gehoord/gezien dat er ongebruikte dingen in de spelbestanden zitten, zoals een schommel en showdecoraties (die showdecoraties kan je ergens downloaden) , maar is het mogelijk om dit showplatform in het spel te krijgen?

Het enige wat ik met mijn niveau kan doen, is dit platform als object in het spel krijgen, maar ik zou niet weten hoe ik dit als werkend platform kan coderen.
http://imageshack.us/photo/my-images/864/showplatform.png/
Ik hoor graag reacties :p

Bericht veranderd door: Alexx - Vrijdag, 03 Jun 2011, 12:25
BerichtHey, ik weet niet of het precies in dit subforum thuishoort, maar ik zat eens in de bestanden van ZT2 te neuzen, en toen vond ik ineens dit:
[img][http://img864.imageshack.us/img864/5364/showplatform.png[/img]
Ik heb al vaker gehoord/gezien dat er ongebruikte dingen in de spelbestanden zitten, zoals een schommel en showdecoraties (die showdecoraties kan je ergens downloaden) , maar is het mogelijk om dit showplatform in het spel te krijgen?

Het enige wat ik met mijn niveau kan doen, is dit platform als object in het spel krijgen, maar ik zou niet weten hoe ik dit als werkend platform kan coderen.
http://imageshack.us/photo/my-images/864/showplatform.png/
Ik hoor graag reacties :p

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 12:22
NielsG
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 07:51 | Bericht # 2   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik vind dit er echt geweldig uit zien, zeker beter dan dat showplatform nu. Ik hoop dat iemand hem in het spel krijgt.
Groetjes Niels

BerichtIk vind dit er echt geweldig uit zien, zeker beter dan dat showplatform nu. Ik hoop dat iemand hem in het spel krijgt.
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 07:51
Alexx
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 08:54 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik heb nóg iets gevonden, het is zo'n apparaat waarmee je onder water als mens snel vooruit "gelazen" wordt:

Ik weet of dit ding al in het spel zit, maar ik heb hem in ieder geval nog niet gezien.
BerichtIk heb nóg iets gevonden, het is zo'n apparaat waarmee je onder water als mens snel vooruit "gelazen" wordt:

Ik weet of dit ding al in het spel zit, maar ik heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 08:54
NielsG
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 08:59 | Bericht # 4   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Super cool, waar vind je die dingen????

BerichtSuper cool, waar vind je die dingen????

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 08:59
Erry2000
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 09:12 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Het showplatform is volgens mij vrij te spelen via een campagnespel, al weet ik dat niet zeker.
Ik weet ook niet 100% zeker of je een nieuw showplatform kan toevoegen aan ZT2, maar daar ben je snel genoeg achter als je de hoofd xml bestanden vervangt door die van het showplatform (en dan natuurlijk nog even de codenamen veranderen).

Dat tweede ding zit wel ingame. Verzorgers schijnen het soms te gebruiken als ze in een bassin zwemmen.

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtHet showplatform is volgens mij vrij te spelen via een campagnespel, al weet ik dat niet zeker.
Ik weet ook niet 100% zeker of je een nieuw showplatform kan toevoegen aan ZT2, maar daar ben je snel genoeg achter als je de hoofd xml bestanden vervangt door die van het showplatform (en dan natuurlijk nog even de codenamen veranderen).

Dat tweede ding zit wel ingame. Verzorgers schijnen het soms te gebruiken als ze in een bassin zwemmen.

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 09:12
Alexx
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 11:14 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ok, dan weet ik dat tenminste.

@niels:
je vindt al die dingen gewoon in alle .z2f-bestanden. Je maakt er met Winrar een .rar-bestand van, en dan kan je met bijvoorbeeld Paint.net en Nifskope alle .dds- en .nif-bestanden openen.

Maar ik weet zeker dat je het showplatform niet kan krijgen met een campagne, want ik heb al jaren alle campagnes unlocked.
BerichtOk, dan weet ik dat tenminste.

@niels:
je vindt al die dingen gewoon in alle .z2f-bestanden. Je maakt er met Winrar een .rar-bestand van, en dan kan je met bijvoorbeeld Paint.net en Nifskope alle .dds- en .nif-bestanden openen.

Maar ik weet zeker dat je het showplatform niet kan krijgen met een campagne, want ik heb al jaren alle campagnes unlocked.

Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 11:14
caspar1995
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 19:14 | Bericht # 7   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

nee, het is een object dat je vrijspeelt als je iets doet, weet niet precies meer wat,
maar je moet ff op dat flaggetje drukken, bij een uitdagings-game, en dan staan daar dingen die je vrij kunt spelen.

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtnee, het is een object dat je vrijspeelt als je iets doet, weet niet precies meer wat,
maar je moet ff op dat flaggetje drukken, bij een uitdagings-game, en dan staan daar dingen die je vrij kunt spelen.

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 19:14
jarni
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 23:03 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

nou weet je dat zeker?
en even wat zeggen.
had hij al een codering of moest je er zelf een maken?
als het laatste het geval is is het NIET vrij te spelen.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtnou weet je dat zeker?
en even wat zeggen.
had hij al een codering of moest je er zelf een maken?
als het laatste het geval is is het NIET vrij te spelen.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 23:03
Alexx
Datum: Zondag, 05 Jun 2011, 11:19 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik had nog geen codering, ik keek nog in de bestanden, maar ik kon geen bsetanden vinden van het originele podium, zoals bijvoorbeeld de .nif-bestanden daarvan,
dus dat is erg vaag.
Maar dit showpodium heb ik echt nog nooit in de prijzenlijst zien staan, laat staan zelf vrijgespeeld.
Dus volgens jullie is hij te halen via de uitdagingenmodus?
BerichtIk had nog geen codering, ik keek nog in de bestanden, maar ik kon geen bsetanden vinden van het originele podium, zoals bijvoorbeeld de .nif-bestanden daarvan,
dus dat is erg vaag.
Maar dit showpodium heb ik echt nog nooit in de prijzenlijst zien staan, laat staan zelf vrijgespeeld.
Dus volgens jullie is hij te halen via de uitdagingenmodus?

Toegevoegd op 05 Jun 2011 om 11:19
HighVoltage
Datum: Donderdag, 09 Jun 2011, 08:53 | Bericht # 10   
HighVoltage 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

die show poduim ziet er mooi uit.
Berichtdie show poduim ziet er mooi uit.

Bericht getypt door - HighVoltage
Toegevoegd op 09 Jun 2011 om 08:53
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz