Hey, ik weet niet of het precies in dit subforum thuishoort, maar ik zat eens in de bestanden van ZT2 te neuzen, en toen vond ik ineens dit: [img][http://img864.imageshack.us/img864/5364/showplatform.png[/img] Ik heb al vaker gehoord/gezien dat er ongebruikte dingen in de spelbestanden zitten, zoals een schommel en showdecoraties (die showdecoraties kan je ergens downloaden) , maar is het mogelijk om dit showplatform in het spel te krijgen?
Het enige wat ik met mijn niveau kan doen, is dit platform als object in het spel krijgen, maar ik zou niet weten hoe ik dit als werkend platform kan coderen. http://imageshack.us/photo/my-images/864/showplatform.png/ Ik hoor graag reacties
Bericht veranderd door: Alexx - Vrijdag, 03 Jun 2011, 12:25
Het showplatform is volgens mij vrij te spelen via een campagnespel, al weet ik dat niet zeker. Ik weet ook niet 100% zeker of je een nieuw showplatform kan toevoegen aan ZT2, maar daar ben je snel genoeg achter als je de hoofd xml bestanden vervangt door die van het showplatform (en dan natuurlijk nog even de codenamen veranderen).
Dat tweede ding zit wel ingame. Verzorgers schijnen het soms te gebruiken als ze in een bassin zwemmen. Forget the crew... Follow the rules!
@niels: je vindt al die dingen gewoon in alle .z2f-bestanden. Je maakt er met Winrar een .rar-bestand van, en dan kan je met bijvoorbeeld Paint.net en Nifskope alle .dds- en .nif-bestanden openen.
Maar ik weet zeker dat je het showplatform niet kan krijgen met een campagne, want ik heb al jaren alle campagnes unlocked.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
nee, het is een object dat je vrijspeelt als je iets doet, weet niet precies meer wat, maar je moet ff op dat flaggetje drukken, bij een uitdagings-game, en dan staan daar dingen die je vrij kunt spelen.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
nou weet je dat zeker? en even wat zeggen. had hij al een codering of moest je er zelf een maken? als het laatste het geval is is het NIET vrij te spelen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Ik had nog geen codering, ik keek nog in de bestanden, maar ik kon geen bsetanden vinden van het originele podium, zoals bijvoorbeeld de .nif-bestanden daarvan, dus dat is erg vaag. Maar dit showpodium heb ik echt nog nooit in de prijzenlijst zien staan, laat staan zelf vrijgespeeld. Dus volgens jullie is hij te halen via de uitdagingenmodus?