Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 11:00 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zou denk ik dit topic liever in het design topic zien Maar het bord is supermooi gelukt! Alleen de hoekjes lopen tever door.. "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 11:10 | Bericht # 3
joren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 15 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Sorry je hebt gelijk verkeerd topic had ik niet gezien mijn exuses Die hoekjes ga ik verbeteren het stond niet op het skinn bestand maar het wordt veranderd AAAAAHHH
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 12:01 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Joren, ik heb hem al verplaats naar het designtopic dus laat je mooie kunstwerkjes maar zien!! Het sporenschildpadbord ziet er mooi uit alleen inderdaad wat je zelf al zegt, de randjes zijn niet zo mooi afgewerkt. Dus, maar het komt goed. Ik zal ook even proberen om het plaatje te openen. Komt goed, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik vind het leuk dat je ook gaat ontwerpen! en meteen een mooi bord Ik houd van informatieborden van de dieren ik hoop dat als je deze af hebt er nog meerdere komen! Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 23:35 | Bericht # 7
joren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 15 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Bedankt voor jullie leuke reacties, en bedankt laraatje2008 voor het verplaatsen en goed maken van de foto (omdat [img ]plaatje[/img ] het niet doet). En The_Nomad, de tekst is ingame goed te lezen dit is een schuin plaatje daarom is het wat onduidelijk. Ik laat szm in-game foto's zien. AAAAAHHH
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 35 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Al ben ik niet zo`n fan van schildpadden zit dit er vet uit ;D Alleen de randen, maar dat hoef ik je niet te vertellen :P Maar het ziet er opzich wel tof uit ;D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooi bord, alleen jammer dat de tekst niet zo heel goed leesbaar is. Het zou leuk zijn als je nog meer van dat soort borden maakt, want de opstelling van tekst en plaatjes is erg geslaagd