Datum: Maandag, 13 Jan 2014, 17:05 | Bericht # 601
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
De meeste die je zoekt staan hier: http://zootycoonabc.com/forum....5bac774 Ik zou bij alle drie de talen kijken want ze hebben niet allemaal de zelfde dinosaurusen. Maar graag in het vervolg dit soort vragen onder dit topic zetten: Waar kun je de volgende download vinden......?
- Himalaya glansfazant - rood kamhoen - kapucijnduif - pauwstaartduif - sikahert - klipdas - parmawallaby - noordelijke buidelmarter - toepaja - egeltenrek - geelkopamazone - blauwvoorhoofdamazone - corsacvos (die van DD heeft bugs) - huiscavia (er is er al één, maar die is flink verouderd) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
wat ik nog zoek is een bali-spreeuw (is in de maak door de french design league ofzo) een realistische orang-oetang
er is trouwens een cavia op ztABC het is die van european expeditions hoop dat je hem kan vinden en de glansfazant heb ik ook ergens voorbij zien komen, ik dacht ook op ztABC met het Wildes China pack
ZooZa, de 'cavia' die je bedoelt is volgens mij een lemming. en de glansfazant is er wel, op tesara of zo vond ik er een, maar die is ook verouderd. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Eigenlijk vind ik het raar dat we geen (up to date) kapucijnaap hebben. Slingerapen lijken me ook leuk. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!