ZT2 Design ideeën
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 11:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dit is een algemeen topic waar mensen ideeën kunnen achter laten voor designers. Dit is dus NIET voor REY!! Raymond (Site-admin)
Bericht Dit is een algemeen topic waar mensen ideeën kunnen achter laten voor designers. Dit is dus NIET voor REY!! Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 11:26
Frank
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 11:40 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
9
Curator
Srry daarvoor, ik heb de sticky topics bij REY ideeën nog doorgelezen, maar heb sommige dingen niet helemaal goed begrepen. De spam was niet zo bedoeld. Maar ik wil alsnog even mijn idee laten zien: Sommige fansite's, zoals ZT.NL hebben een eigen Thema-pack. En dat leek mij ook wel tof voor het ZTSF. Het moet een kleine pack: 3 á 4 object. Het ZT.NL pack bevat een bankje, prullenbak en een boog in ZT.NL-stijl. Maar voor het ZTSF-pakket is alles hetzelfde als het ZT.NL, behalve dat het ZTSF-Pack nog een standbeeld met Krokie erop. Dit mis ik wel een beetje voor op de site.
Frank (TigerKeeper)
P.S. Het spijt me echt, geloof me! Ik ben een beetje gesschrokken, me hele maag gaat te keer! Dit was echt niet de bedoeling!
Bericht Srry daarvoor, ik heb de sticky topics bij REY ideeën nog doorgelezen, maar heb sommige dingen niet helemaal goed begrepen. De spam was niet zo bedoeld. Maar ik wil alsnog even mijn idee laten zien: Sommige fansite's, zoals ZT.NL hebben een eigen Thema-pack. En dat leek mij ook wel tof voor het ZTSF. Het moet een kleine pack: 3 á 4 object. Het ZT.NL pack bevat een bankje, prullenbak en een boog in ZT.NL-stijl. Maar voor het ZTSF-pakket is alles hetzelfde als het ZT.NL, behalve dat het ZTSF-Pack nog een standbeeld met Krokie erop. Dit mis ik wel een beetje voor op de site.
Frank (TigerKeeper)
P.S. Het spijt me echt, geloof me! Ik ben een beetje gesschrokken, me hele maag gaat te keer! Dit was echt niet de bedoeling!
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 11:40
rezasaurus
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 11:58 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik mis wat jakhals soorten
Bericht Ik mis wat jakhals soorten Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 11:58
joren
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 12:01 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik ben bezig met de zadeljakhals dus als je een paar maanden(?) wacht dan heb je hem
AAAAAHHH
Bericht Ik ben bezig met de zadeljakhals dus als je een paar maanden(?) wacht dan heb je hem Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 12:01
Lewa
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 13:57 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
Wat ik mis, zijn meer thema's. Persoonlijk vind ik dat er veel te weinig zijn. Dingen zoals : *Wild-West Thema *Piraten Thema *Griezel Thema *Paradijs Thema *Dino Thema *Moeras Thema *... Dat zou veel leuker zijn.
Bericht Wat ik mis, zijn meer thema's. Persoonlijk vind ik dat er veel te weinig zijn. Dingen zoals : *Wild-West Thema *Piraten Thema *Griezel Thema *Paradijs Thema *Dino Thema *Moeras Thema *... Dat zou veel leuker zijn. Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 13:57
domie1994
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 15:58 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wat ik mis zijn wat soorten pelikanen daar zijn er eigenlijk nog te weinig van :$
Bericht Wat ik mis zijn wat soorten pelikanen daar zijn er eigenlijk nog te weinig van :$ Bericht getypt door - domie1994 Toegevoegd op 04 Jun 2009 om 15:58
timgras
Datum: Woensdag, 10 Jun 2009, 11:47 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
een vleermuis grot waar je door heen kan. en ik mis vleermuize zelf ook. en dueuren waar mensen wel door kunnen en dieren niet. voor een tropenhal met loslopende vogels
Bericht een vleermuis grot waar je door heen kan. en ik mis vleermuize zelf ook. en dueuren waar mensen wel door kunnen en dieren niet. voor een tropenhal met loslopende vogels
Bericht getypt door - timgras Toegevoegd op 10 Jun 2009 om 11:47
rezasaurus
Datum: Donderdag, 11 Jun 2009, 17:26 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik mis een: re-reuzenluiaard re-olifant re-neushoorn re-nijlpaard okapi-reskin re-galapagos reuzenschildpad pelikanen net giraffe reskin
Bericht veranderd door: rezasaurus - Donderdag, 11 Jun 2009, 17:26
Bericht ik mis een: re-reuzenluiaard re-olifant re-neushoorn re-nijlpaard okapi-reskin re-galapagos reuzenschildpad pelikanen net giraffe reskin Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 11 Jun 2009 om 17:26
sander46
Datum: Vrijdag, 12 Jun 2009, 17:48 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Een Agouti zouw een leuk dier voor in je zoo's en je kunt ze in een voljere zetten .
ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
Bericht Een Agouti zouw een leuk dier voor in je zoo's en je kunt ze in een voljere zetten . Bericht getypt door - sander46 Toegevoegd op 12 Jun 2009 om 17:48
timgras
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2009, 16:58 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik mis niet roof-vogels
Bericht ik mis niet roof-vogels Bericht getypt door - timgras Toegevoegd op 13 Jun 2009 om 16:58