ZT2 Design ideeën
ZooZa
Datum: Maandag, 10 Maa 2014, 16:39 | Bericht # 601
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
wat ik nog zoek is een bali-spreeuw (is in de maak door de french design league ofzo) een realistische orang-oetang er is trouwens een cavia op ztABC het is die van european expeditions hoop dat je hem kan vinden en de glansfazant heb ik ook ergens voorbij zien komen, ik dacht ook op ztABC met het Wildes China pack
Bericht wat ik nog zoek is een bali-spreeuw (is in de maak door de french design league ofzo) een realistische orang-oetang er is trouwens een cavia op ztABC het is die van european expeditions hoop dat je hem kan vinden en de glansfazant heb ik ook ergens voorbij zien komen, ik dacht ook op ztABC met het Wildes China pack Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 10 Maa 2014 om 16:39
carnotaurus
Datum: Maandag, 10 Maa 2014, 20:38 | Bericht # 602
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
ZooZa , de 'cavia' die je bedoelt is volgens mij een lemming. en de glansfazant is er wel, op tesara of zo vond ik er een, maar die is ook verouderd.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht ZooZa , de 'cavia' die je bedoelt is volgens mij een lemming. en de glansfazant is er wel, op tesara of zo vond ik er een, maar die is ook verouderd.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 10 Maa 2014 om 20:38
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 19 Maa 2014, 16:26 | Bericht # 603
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Ik mis de Aziatische leeuw bij zoo tycoon.
Bericht Ik mis de Aziatische leeuw bij zoo tycoon. Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 19 Maa 2014 om 16:26
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 21 Maa 2014, 16:29 | Bericht # 604
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Eigenlijk vind ik het raar dat we geen (up to date) kapucijnaap hebben. Slingerapen lijken me ook leuk.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Eigenlijk vind ik het raar dat we geen (up to date) kapucijnaap hebben. Slingerapen lijken me ook leuk. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 21 Maa 2014 om 16:29
ChntalX
Datum: Donderdag, 10 Apr 2014, 15:21 | Bericht # 605
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
is de axolotl al gemaakt? Wil die zo graag!
Bericht is de axolotl al gemaakt? Wil die zo graag! Bericht getypt door - ChntalX Toegevoegd op 10 Apr 2014 om 15:21
hiddje99
Datum: Zondag, 03 Mei 2015, 08:20 | Bericht # 606
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Vrijwilliger
ik mis een spinosaurus
Bericht ik mis een spinosaurus Bericht getypt door - hiddje99 Toegevoegd op 03 Mei 2015 om 08:20