Het grote 'Codeer-tutorail' topic!
NielsG
Datum: Vrijdag, 03 Feb 2012, 20:13 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ wollykonijn , Nee, het maakt niet zo veel uit. Maar anders staat heel dit topic vol met allemaal berichten daarover. Snappie?
Bericht @ wollykonijn , Nee, het maakt niet zo veel uit. Maar anders staat heel dit topic vol met allemaal berichten daarover. Snappie?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Feb 2012 om 20:13
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 03 Feb 2012, 20:21 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , Ja snap het helemaal
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ NielsGuchelaar , Ja snap het helemaal Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 03 Feb 2012 om 20:21
zebraatje
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 09:40 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ik heb een vraagje over het levensduur veranderen ik krijg het tsk bestand geopend maar kan dan niks veranderen, wat moet ik doen?
Bericht ik heb een vraagje over het levensduur veranderen ik krijg het tsk bestand geopend maar kan dan niks veranderen, wat moet ik doen? Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 09:40
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 11:52 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ zebraatje , Had ik ook, heb je kladblok?? ik denk dat je het daar bij wel kan veranderen probeer maar eens
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ zebraatje , Had ik ook, heb je kladblok?? ik denk dat je het daar bij wel kan veranderen probeer maar eens Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 11:52
zebraatje
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 21:25 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ wollykonijn , ik heb inderdaad kladblok maar het lukt niet:(
Bericht @ wollykonijn , ik heb inderdaad kladblok maar het lukt niet:(Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 21:25
NielsG
Datum: Woensdag, 18 Jul 2012, 09:21 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Als je bij het bestand bent aangekomen. Druk je er dubbel op, en dan krijg je (Waarschijnlijk) dat je een programma moet kiezen om het bestand te openen, daar kies je Kladblok, en dan opent het bestand. Als dat niet werkt.. Ga dan naar Configuratiescherm\Programma's\Standaardprogramma's\Koppelingen instellen, en koppel dan het TSK bestand aan Kladblok.
Bericht Als je bij het bestand bent aangekomen. Druk je er dubbel op, en dan krijg je (Waarschijnlijk) dat je een programma moet kiezen om het bestand te openen, daar kies je Kladblok, en dan opent het bestand. Als dat niet werkt.. Ga dan naar Configuratiescherm\Programma's\Standaardprogramma's\Koppelingen instellen, en koppel dan het TSK bestand aan Kladblok. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 18 Jul 2012 om 09:21
zebraatje
Datum: Woensdag, 18 Jul 2012, 12:06 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
ik snap het nog niet helemaal ik heb windows xp maar ik zie nergens bij het configuratie scherm programma's ruben
Bericht ik snap het nog niet helemaal ik heb windows xp maar ik zie nergens bij het configuratie scherm programma's ruben Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 18 Jul 2012 om 12:06
harry
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 20:35 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
@NielsGuchelaar leuk dat je dit doet! zie dit topic voor het eerst nu ook ik heb erg zin in die reskin tutorial
Bericht @NielsGuchelaar leuk dat je dit doet! zie dit topic voor het eerst nu ook ik heb erg zin in die reskin tutorial Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 20:35
Wietse110
Datum: Zaterdag, 20 Dec 2014, 10:43 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo, hoe moet ik de bestanden in Kladblok krijgen, zodat ik kan beginnen met coderen??
wild life is the best life
Bericht Hallo, hoe moet ik de bestanden in Kladblok krijgen, zodat ik kan beginnen met coderen?? Bericht getypt door - Wietse110 Toegevoegd op 20 Dec 2014 om 10:43
ZooZa
Datum: Zaterdag, 20 Dec 2014, 10:49 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
@ Wietse110 , dit topic is al 2 jaar geleden dat er iets is gepost dus niet spammen AUB maar ik heb ook geen idee, pm een actief lid (carnotaurus?) of iemand op TRT
Bericht @ Wietse110 , dit topic is al 2 jaar geleden dat er iets is gepost dus niet spammen AUB maar ik heb ook geen idee, pm een actief lid (carnotaurus?) of iemand op TRTBericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 20 Dec 2014 om 10:49