Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Het grote 'Codeer-tutorail' topic!
NielsG
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:27 | Bericht # 1   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Wil jij leren hoe je dieren kan coderen?? Dit tutorail gaat erover, hoe je dieren zo kan coderen, dat ze realistisch worden. En/of in jouw voordeel gaan werken. Nu ik dit schrijf, hoop ik dat jullie aan het einde van dit tutorail. Het één beetje begrijpen. Natuurlijk kan/mag je vragen stellen. En ik zal ze dan ook proberen te beantwoorden, dat jij er iets aan hebt! Met dit tutorail hoop ik ook te bereiken, dat mensen minder onnodige topics gaan openen of PB's gaan sturen naar designers. Met bijvoorbeeld: Hoe moet je dit coderen, hoe moet je de veranderen hoeveel één dier kost enz.

Dit is één makkelijk tutorail. Als je alles goed volgt, zal het moeten lukken. Als het echt niet lukt, zeg het dan in dit topic. Of stuur één PB naar mij. (NielsGuchelaar)

Het veranderen van de levensduur.
Levensduur zijn zo gemaakt. Dat het 1:5 is van hun echte levensduur in het echt. Dus als één dier in het echt 10 jaar leeft, leeft die in Zoo Tycoon 2, 2 jaren in het spel. Dit hebben we besloten, omdat in het spel er één prijs is als je dierentuin 20 jaar bestaat, en in één echte dierentuin is dit 100 jaar. Dus 1:5.

De levensduur veranderen moet in het TSK-bestand. Nu gaan we de tijd dat het dier volwassen is, en dat het sterft bewerken. Als je in die codering kijkt, zie je één keer: '<Qualifiers'. In die regel moeten we het gaan veranderen. Meestal achteraan in dat zinnetje zien we: 'GE= ~De levensduur~. Als je dit niet snapt, kijk dan in het voorbeeld hieronder. En je moet dit nummertje achter GE veranderen.

Zoek eerst de leeftijd van je dier op in levensjaren. Als je dat hebt, moet je dat door 5 delen. Nu moet je niet dat nummer daar plaatsen, en je bent klaar! Nee, nee. Zo werkt het niet.. Je moet dat getal wat je door 5 hebt gedeelt, keer 23,27 doen. En dat daar invullen.

Hier is één voorbeeld:
Quote (Voorbeeld)

<BFAITaskTemplate Name="Puberty" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="pandagiant:Puberty">
<BFAICreateData>
<Subjects>
<PandaGiant_Young/>
<Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 6.26"/>
</Subjects>
<Targets>
<self/>
</Targets>
<Objects/>
</BFAICreateData>
<BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
<BFBehExecTask>
<BFBehSendToken>
<BFAITokenList>
<BFAIToken Name="t_Age" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="50" Reconsider="true"/>
</BFAITokenList>
</BFBehSendToken>
</BFBehExecTask>
<BFAICompletionData/>
</BFAITaskTemplate>
<BFAITaskTemplate Name="Old" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="pandagiant:Old">
<BFAICreateData>
<Subjects>
<PandaGiant/>
<Qualifiers lifespan="GE 26.83"/>
</Subjects>
<Targets>
<self/>
</Targets>
<Objects/>
</BFAICreateData>
<BFAIEvalData>
<BFAIAttributeFloatMap lifespan="-100"/>
</BFAIEvalData>
<BFBehExecTask>
<BFBehPlaySet behSet="Sleep"/>
<BFBehSendToken>
<BFAITokenList>
<BFAIToken Name="t_Die" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="25" Reconsider="true"/>
</BFAITokenList>
</BFBehSendToken>
</BFBehExecTask>
<BFAICompletionData/>
</BFAITaskTemplate>

Veranderen van de ruimte van het dier
Sommige mensen verlagen het zo erg, dat het gewoon onrealistich wordt. :p Maar je kan het ook verlagen naar één realistisch getal. Dat moet zo:
Je hebt het hoofdbestand XML nodig. Dus: *CODE NAAM DIER*.xml. Achter <BFAIEntityDataShared staat op een gegeven moment:
f_RequiredInitialSpace="100" f_RequiredAdditionalSpace="25". Daar kan je het aantal vakjes dat het dier wil voor ruimte invullen (nu 100). Bij f_RequiredAdditionalSpace kan je het aantal vakjes dat er bij het hok moet komen per dier dat er bij komt invullen. Bij f_RequiredInitialSpace="100" f_RequiredAdditionalSpace="25" heeft 1 dier 100 hokjes nodig (dus bijvoorbeeld 10x10 of 20x5 hokjes) en als er 1 dier bij komt 25 meer (dus in totaal 125). Met nog een dier erbij hebben ze 150 hokjes ruimte nodig.

Hier één voorbeeld:
Quote (Voorbeeld)

<BFAIEntityDataShared f_BaseDonationAmount="60" s_DonateToken="t_DonateAddax" p_NurseNode=".20 -.5 90" p_PreyOffset="0 1 0" s_Endangerment="Critical" s_Species="Addax" b_Elite="true" b_Granivore="true" b_Graminivore="true" s_KeeperEatType="Terrain_Grass" b_SmallAnimal="true" s_KeeperDrinkType="Terrain_Grass" b_Browser="true" b_Grazer="true" f_adoptCount="rand(1,2)" f_adoptRarity="40" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_addax:entry" f_RequiredInitialSpace="280" f_RequiredAdditionalSpace="40" p_FenceJumpNode="0 -5 180" b_SaltLickUser="true" s_Product="Downloads"
f_MaxTourValue="40">
<BFAINeedAdjusts privacy="0.25" thirst="0.05" />
</BFAIEntityDataShared>

Het veranderen van de hoogte waar jouw dieren tegen op kan klimmen
In dit tutorail leg ik uit, hoe je de hoogte kan veranderen, waarin tegen jouw dier op kan klimmen. Want je hebt vast wel eens gemerkt dat dieren in Zoo Tycoon 2 niet tegen hoge hellingen kunnen opklimmen.. <_<

Zoek naar 'max-slope' in je young/adult xml. bestanden. (Of Juvenline xml bestand als je die hebt.) Stel deze waarde in op 0.9 voor één regulier dier. En dan zal dit dier kunnen klimmen op hellingen waar géén recht-opstaande rotswand is. Als je één dier hebt die in de bergen/rotsen leeft. (Zoals berggeit, klipspringer etc) Stel je hem in op: 1.0. Dit zorgt ervoor dat je dier klimt op elke soort hoogte. Als je één dier hebt waarvan je denkt dat die niet echt goed op hellingen kan lopen. (Olifant, giraf etc) Stel je hem in op 0.7 - 0.9.

Quote (Voorbeeld)

<instance>
<BFGCollisionTester escapeBuffer="0.25" radius=".5" motionClass="tallMover" waterScore="10" maxSlope="0.7" wadeDepth="2" />
</instance>

Kijk verder in de volgende delen!

BerichtWil jij leren hoe je dieren kan coderen?? Dit tutorail gaat erover, hoe je dieren zo kan coderen, dat ze realistisch worden. En/of in jouw voordeel gaan werken. Nu ik dit schrijf, hoop ik dat jullie aan het einde van dit tutorail. Het één beetje begrijpen. Natuurlijk kan/mag je vragen stellen. En ik zal ze dan ook proberen te beantwoorden, dat jij er iets aan hebt! Met dit tutorail hoop ik ook te bereiken, dat mensen minder onnodige topics gaan openen of PB's gaan sturen naar designers. Met bijvoorbeeld: Hoe moet je dit coderen, hoe moet je de veranderen hoeveel één dier kost enz.

Dit is één makkelijk tutorail. Als je alles goed volgt, zal het moeten lukken. Als het echt niet lukt, zeg het dan in dit topic. Of stuur één PB naar mij. (NielsGuchelaar)

Het veranderen van de levensduur.
Levensduur zijn zo gemaakt. Dat het 1:5 is van hun echte levensduur in het echt. Dus als één dier in het echt 10 jaar leeft, leeft die in Zoo Tycoon 2, 2 jaren in het spel. Dit hebben we besloten, omdat in het spel er één prijs is als je dierentuin 20 jaar bestaat, en in één echte dierentuin is dit 100 jaar. Dus 1:5.

De levensduur veranderen moet in het TSK-bestand. Nu gaan we de tijd dat het dier volwassen is, en dat het sterft bewerken. Als je in die codering kijkt, zie je één keer: '<Qualifiers'. In die regel moeten we het gaan veranderen. Meestal achteraan in dat zinnetje zien we: 'GE= ~De levensduur~. Als je dit niet snapt, kijk dan in het voorbeeld hieronder. En je moet dit nummertje achter GE veranderen.

Zoek eerst de leeftijd van je dier op in levensjaren. Als je dat hebt, moet je dat door 5 delen. Nu moet je niet dat nummer daar plaatsen, en je bent klaar! Nee, nee. Zo werkt het niet.. Je moet dat getal wat je door 5 hebt gedeelt, keer 23,27 doen. En dat daar invullen.

Hier is één voorbeeld:
Quote (Voorbeeld)

<BFAITaskTemplate Name="Puberty" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="pandagiant:Puberty">
<BFAICreateData>
<Subjects>
<PandaGiant_Young/>
<Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 6.26"/>
</Subjects>
<Targets>
<self/>
</Targets>
<Objects/>
</BFAICreateData>
<BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
<BFBehExecTask>
<BFBehSendToken>
<BFAITokenList>
<BFAIToken Name="t_Age" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="50" Reconsider="true"/>
</BFAITokenList>
</BFBehSendToken>
</BFBehExecTask>
<BFAICompletionData/>
</BFAITaskTemplate>
<BFAITaskTemplate Name="Old" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="pandagiant:Old">
<BFAICreateData>
<Subjects>
<PandaGiant/>
<Qualifiers lifespan="GE 26.83"/>
</Subjects>
<Targets>
<self/>
</Targets>
<Objects/>
</BFAICreateData>
<BFAIEvalData>
<BFAIAttributeFloatMap lifespan="-100"/>
</BFAIEvalData>
<BFBehExecTask>
<BFBehPlaySet behSet="Sleep"/>
<BFBehSendToken>
<BFAITokenList>
<BFAIToken Name="t_Die" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="25" Reconsider="true"/>
</BFAITokenList>
</BFBehSendToken>
</BFBehExecTask>
<BFAICompletionData/>
</BFAITaskTemplate>

Veranderen van de ruimte van het dier
Sommige mensen verlagen het zo erg, dat het gewoon onrealistich wordt. :p Maar je kan het ook verlagen naar één realistisch getal. Dat moet zo:
Je hebt het hoofdbestand XML nodig. Dus: *CODE NAAM DIER*.xml. Achter <BFAIEntityDataShared staat op een gegeven moment:
f_RequiredInitialSpace="100" f_RequiredAdditionalSpace="25". Daar kan je het aantal vakjes dat het dier wil voor ruimte invullen (nu 100). Bij f_RequiredAdditionalSpace kan je het aantal vakjes dat er bij het hok moet komen per dier dat er bij komt invullen. Bij f_RequiredInitialSpace="100" f_RequiredAdditionalSpace="25" heeft 1 dier 100 hokjes nodig (dus bijvoorbeeld 10x10 of 20x5 hokjes) en als er 1 dier bij komt 25 meer (dus in totaal 125). Met nog een dier erbij hebben ze 150 hokjes ruimte nodig.

Hier één voorbeeld:
Quote (Voorbeeld)

<BFAIEntityDataShared f_BaseDonationAmount="60" s_DonateToken="t_DonateAddax" p_NurseNode=".20 -.5 90" p_PreyOffset="0 1 0" s_Endangerment="Critical" s_Species="Addax" b_Elite="true" b_Granivore="true" b_Graminivore="true" s_KeeperEatType="Terrain_Grass" b_SmallAnimal="true" s_KeeperDrinkType="Terrain_Grass" b_Browser="true" b_Grazer="true" f_adoptCount="rand(1,2)" f_adoptRarity="40" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_addax:entry" f_RequiredInitialSpace="280" f_RequiredAdditionalSpace="40" p_FenceJumpNode="0 -5 180" b_SaltLickUser="true" s_Product="Downloads"
f_MaxTourValue="40">
</BFAIEntityDataShared>

Het veranderen van de hoogte waar jouw dieren tegen op kan klimmen
In dit tutorail leg ik uit, hoe je de hoogte kan veranderen, waarin tegen jouw dier op kan klimmen. Want je hebt vast wel eens gemerkt dat dieren in Zoo Tycoon 2 niet tegen hoge hellingen kunnen opklimmen.. <_<

Zoek naar 'max-slope' in je young/adult xml. bestanden. (Of Juvenline xml bestand als je die hebt.) Stel deze waarde in op 0.9 voor één regulier dier. En dan zal dit dier kunnen klimmen op hellingen waar géén recht-opstaande rotswand is. Als je één dier hebt die in de bergen/rotsen leeft. (Zoals berggeit, klipspringer etc) Stel je hem in op: 1.0. Dit zorgt ervoor dat je dier klimt op elke soort hoogte. Als je één dier hebt waarvan je denkt dat die niet echt goed op hellingen kan lopen. (Olifant, giraf etc) Stel je hem in op 0.7 - 0.9.

Quote (Voorbeeld)

<instance>
<BFGCollisionTester escapeBuffer="0.25" radius=".5" motionClass="tallMover" waterScore="10" maxSlope="0.7" wadeDepth="2" />
</instance>

Kijk verder in de volgende delen!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:27
McCamel
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:37 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Heey Niels,

Leuk dat je dit doet. Het is, als je eenmaal weet waar je moet zijn, helemaal niet zo heel moeilijk. Als je maar goed leest en logisch denkt. Erg leuk dat je dit voor de mensen hier doet! Maar hoe kan je coderen dat bijv. steenbokken op rotsen klimmen, of is dat niet mogelijk? En hoe codeer je dat dieren een realistischer aantal jongen krijgen?

Alvast bedankt man,

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~

Bericht veranderd door: McCamel - Maandag, 09 Jan 2012, 14:41
BerichtHeey Niels,

Leuk dat je dit doet. Het is, als je eenmaal weet waar je moet zijn, helemaal niet zo heel moeilijk. Als je maar goed leest en logisch denkt. Erg leuk dat je dit voor de mensen hier doet! Maar hoe kan je coderen dat bijv. steenbokken op rotsen klimmen, of is dat niet mogelijk? En hoe codeer je dat dieren een realistischer aantal jongen krijgen?

Alvast bedankt man,

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:37
NielsG
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:41 | Bericht # 3   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

Welkom, dit is deel 2.

Het aantal sterren veranderen
Bij Campanges of uitdagingmodes komen er steeds dieren vrij wanneer je zoveel sterren hebt behaald.

Om dit te veranderen, moet je zoeken in het belangrijkste XML-bestand. Zoek naar f_adoptRarity. Daarin kan je veranderen hoeveel sterren je dier moet hebben om hem vrij te spelen. Als je dit instelt, let bijvoorbeeld op: Populariteit, zeldzaamheid etc.
De waarde van de sterren gaat als volgt:
1 = 1 / 2 ster
20 = 1 ster
30 = 1 1 / 2 sterren
40 = 2 sterren
50 = 2 1 / 2 sterren
60 = 3 sterren
70 = 3 1 / 2 sterren
80 = 4 sterren
90 = 4 1 / 2 sterren
100 = 5 sterren

Dus als je jouw dier 4 sterren wilt geven, moet je 80 invullen.
Hier één voorbeeld:
Quote (Voorbeeld)

<BFAIEntityDataShared f_BaseDonationAmount="60" s_DonateToken="t_DonateAddax" p_NurseNode=".20 -.5 90" p_PreyOffset="0 1 0" s_Endangerment="Critical" s_Species="Addax" b_Elite="true" b_Granivore="true" b_Graminivore="true" s_KeeperEatType="Terrain_Grass" b_SmallAnimal="true" s_KeeperDrinkType="Terrain_Grass" b_Browser="true" b_Grazer="true" f_adoptCount="rand(1,2)" f_adoptRarity="80" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_addax:entry" f_RequiredInitialSpace="280" f_RequiredAdditionalSpace="40" p_FenceJumpNode="0 -5 180" b_SaltLickUser="true" s_Product="Downloads" f_MaxTourValue="40">
</BFAIEntityDataShared>

De kosten veranderen
Nu moet je zorgen dat de kosten van je dier overeen komen. Maak niet zomaar één prijs, zorg dat die overeen komt met het aantal sterren. Dit gaat als volgt:
1 / 2 ster = 1250
1 ster = 2000
1 1 / 2 sterren = 3000
2 sterren = 5500
2 1 / 2 sterren = 7500
3 sterren = 10000
3 1 / 2 sterren = 15000
4 sterren = 20000
4 1 / 2 sterren = 35000
5 sterren = 45.000 of 50.000

Quote (Voorbeeld)

<BFBinder>
<instance>
<ZTEconomyComponent cost="5500">
<ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="animal" />
</ZTEconomyComponent>
</instance>
</BFBinder>

De volgende delen komen er pas later op te staan..

Wat kunnen we dan verwachten??
Hoeveel bonus het geeft aan één dier als je het bekijkt, hoe je het moet veranderen, de voorbereiding en nog veel meer!!

Willen jullie dit even beanwoorden??
Vinden jullie dat ik door moet gaan met desing-tutorails er op zetten, ja of nee??

BerichtWelkom, dit is deel 2.

Het aantal sterren veranderen
Bij Campanges of uitdagingmodes komen er steeds dieren vrij wanneer je zoveel sterren hebt behaald.

Om dit te veranderen, moet je zoeken in het belangrijkste XML-bestand. Zoek naar f_adoptRarity. Daarin kan je veranderen hoeveel sterren je dier moet hebben om hem vrij te spelen. Als je dit instelt, let bijvoorbeeld op: Populariteit, zeldzaamheid etc.
De waarde van de sterren gaat als volgt:
1 = 1 / 2 ster
20 = 1 ster
30 = 1 1 / 2 sterren
40 = 2 sterren
50 = 2 1 / 2 sterren
60 = 3 sterren
70 = 3 1 / 2 sterren
80 = 4 sterren
90 = 4 1 / 2 sterren
100 = 5 sterren

Dus als je jouw dier 4 sterren wilt geven, moet je 80 invullen.
Hier één voorbeeld:
Quote (Voorbeeld)

<BFAIEntityDataShared f_BaseDonationAmount="60" s_DonateToken="t_DonateAddax" p_NurseNode=".20 -.5 90" p_PreyOffset="0 1 0" s_Endangerment="Critical" s_Species="Addax" b_Elite="true" b_Granivore="true" b_Graminivore="true" s_KeeperEatType="Terrain_Grass" b_SmallAnimal="true" s_KeeperDrinkType="Terrain_Grass" b_Browser="true" b_Grazer="true" f_adoptCount="rand(1,2)" f_adoptRarity="80" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_addax:entry" f_RequiredInitialSpace="280" f_RequiredAdditionalSpace="40" p_FenceJumpNode="0 -5 180" b_SaltLickUser="true" s_Product="Downloads" f_MaxTourValue="40">
</BFAIEntityDataShared>

De kosten veranderen
Nu moet je zorgen dat de kosten van je dier overeen komen. Maak niet zomaar één prijs, zorg dat die overeen komt met het aantal sterren. Dit gaat als volgt:
1 / 2 ster = 1250
1 ster = 2000
1 1 / 2 sterren = 3000
2 sterren = 5500
2 1 / 2 sterren = 7500
3 sterren = 10000
3 1 / 2 sterren = 15000
4 sterren = 20000
4 1 / 2 sterren = 35000
5 sterren = 45.000 of 50.000

Quote (Voorbeeld)

<BFBinder>
<instance>
<ZTEconomyComponent cost="5500">
<ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="animal" />
</ZTEconomyComponent>
</instance>
</BFBinder>

De volgende delen komen er pas later op te staan..

Wat kunnen we dan verwachten??
Hoeveel bonus het geeft aan één dier als je het bekijkt, hoe je het moet veranderen, de voorbereiding en nog veel meer!!

Vinden jullie dat ik door moet gaan met desing-tutorails er op zetten, ja of nee??

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:41
McCamel
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:44 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik had al gereageerd, ik weet niet of je het gezien had? Maar ik vind het zeker goed dat je dit doet. Erg handig! Kun je nog wel antwoord geven op mijn vraag?

BerichtIk had al gereageerd, ik weet niet of je het gezien had? Maar ik vind het zeker goed dat je dit doet. Erg handig! Kun je nog wel antwoord geven op mijn vraag?

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:44
NielsG
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:46 | Bericht # 5   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ McCamel, Ja, ik had het gelezen. :)
Ik zal wel ff antwoord geven:

Quote (McCamel)
Maar hoe kan je coderen dat bijv. steenbokken op rotsen klimmen, of is dat niet mogelijk

Di's vast wel te coderen, maar het is wel heel moeilijk..

Quote (McCamel)
En hoe codeer je dat dieren een realistischer aantal jongen krijgen?

Dit zal ik ook nog één keer uitleggen! B)

Quote (McCamel)
Maar ik vind het zeker goed dat je dit doet. Erg handig!

Ja, ik hoop ook dat mensen hier iets aan hebben..

Maar kan jij even hier op reageren..?

Niels B)

Bericht@ McCamel, Ja, ik had het gelezen. :)
Ik zal wel ff antwoord geven:

Quote (McCamel)
Maar hoe kan je coderen dat bijv. steenbokken op rotsen klimmen, of is dat niet mogelijk

Di's vast wel te coderen, maar het is wel heel moeilijk..

Quote (McCamel)
En hoe codeer je dat dieren een realistischer aantal jongen krijgen?

Dit zal ik ook nog één keer uitleggen! B)

Quote (McCamel)
Maar ik vind het zeker goed dat je dit doet. Erg handig!

Ja, ik hoop ook dat mensen hier iets aan hebben..

Maar kan jij even hier op reageren..?

Niels B)

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:46
McCamel
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:48 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

Doorgaan :)

BerichtDoorgaan :)

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:48
NielsG
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:49 | Bericht # 7   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ McCamel, Oké, en moet ik ook nog tutorails gaan maken voor modelleren/skinnen??

Bericht@ McCamel, Oké, en moet ik ook nog tutorails gaan maken voor modelleren/skinnen??

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:49
McCamel
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:50 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Curator

@ NielsGuchelaar, absoluut. Dat is moeilijker dan dit. Dat weet ik dan nog net wel. Ik ben zeer benieuwd naar meer!

Bericht@ NielsGuchelaar, absoluut. Dat is moeilijker dan dit. Dat weet ik dan nog net wel. Ik ben zeer benieuwd naar meer!

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:50
NielsG
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:52 | Bericht # 9   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ McCamel, Oké.

Quote (McCamel)
Ik ben zeer benieuwd naar meer!

Maar even in het algemeen tegen iedereen, begin niet aan te dringen enz. Want voor mij is het best veel werk..

Bericht@ McCamel, Oké.

Quote (McCamel)
Ik ben zeer benieuwd naar meer!

Maar even in het algemeen tegen iedereen, begin niet aan te dringen enz. Want voor mij is het best veel werk..

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:52
McCamel
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 14:52 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Curator

Ja, in het algemeen. Ik deed 't niet toch %)

BerichtJa, in het algemeen. Ik deed 't niet toch %)

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 14:52
Search:

Hosted by uCoz