Design hulp
NielsG
Datum: Vrijdag, 02 Maa 2012, 09:24 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ egbert , Van 't Importeren VANUIT Nifskope?
Bericht @ egbert , Van 't Importeren VANUIT Nifskope?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Maa 2012 om 09:24
egbert
Datum: Vrijdag, 02 Maa 2012, 09:40 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
importeren van nifs in blender, ik heb nifscripts en ik kan exporten maar niet importeren egbert
Bericht importeren van nifs in blender, ik heb nifscripts en ik kan exporten maar niet importeren egbert Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 02 Maa 2012 om 09:40
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 02 Maa 2012, 16:45 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
sorry, maar hier begrijp ik niet veel van, maar wil iemand laten weten waar ik blender kan krijgen en hoe ik het moet gebruiken!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht sorry, maar hier begrijp ik niet veel van, maar wil iemand laten weten waar ik blender kan krijgen en hoe ik het moet gebruiken! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 02 Maa 2012 om 16:45
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 02 Maa 2012, 16:49 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ carnotaurus , Haha, je weet er net zo veel van als ik als je op NS kijkt bij ''Design Tutorials and Resources'' staat ie.. en dat gebruiken weet ik niet xD
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ carnotaurus , Haha, je weet er net zo veel van als ik als je op NS kijkt bij ''Design Tutorials and Resources'' staat ie.. en dat gebruiken weet ik niet xDBericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 02 Maa 2012 om 16:49
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 19:46 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Wil iemand me helpen met deze dingen: -DXTbmp: hoe pas je de afbeelding aan Kan iemand me helpen
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zaterdag, 24 Maa 2012, 19:47
Bericht Wil iemand me helpen met deze dingen: -DXTbmp: hoe pas je de afbeelding aan Kan iemand me helpen Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 19:46
NielsG
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 20:07 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (carnotaurus )
Wil iemand me helpen met deze dingen: -DXTbmp: hoe pas je de afbeelding aan Kan iemand me helpen
Je moet een afbeelding maken in Paint(.net)/Gimp enz. En die dan opslaan, en een .dds bestand van maken in DXTBmp.
Bericht Quote (carnotaurus )
Je moet een afbeelding maken in Paint(.net)/Gimp enz. En die dan opslaan, en een .dds bestand van maken in DXTBmp. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 20:07
carnotaurus
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 18:48 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Nou, oké, maar nu dit: ik kan alleen bij het icoontje om het aan te passen! waar kan ik de skin van het hele object vinden?
Bericht Nou, oké, maar nu dit: ik kan alleen bij het icoontje om het aan te passen! waar kan ik de skin van het hele object vinden? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 18:48