Hoi iedereen, ik heb een tijdje geleden winzip gedownload, maar de 'proefperiode is voorbij'! weet iemand hoe ik die kan verwijderen? en verder: is winrar eigenlijk veilig te downloaden? ik hoop dat jullie kunnen helpen! zodra ik dit heb kan ik gaan designen!
Kijk verder voor hulp voor BLender dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zaterdag, 24 Maa 2012, 19:47
Added (01 Maa 2012, 16:25) --------------------------------------------- Oke, dat probleem is opgelost. nu het volgende probleem: de object editor, een handig hulpmiddel bij beginners zoals ik! maar als ik stap 1 heb gedaan, en mij project heb opgeslagen en hem weer opzoek is het mapje leeg! wil iemand me helpen, of me op een andere manier helpen te designen!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ timo13, Oke, ik ben nu ook met blender bezig! @ carnotaurus, Winrar daar snap ik echt niks van ik ben bezig met Winzip maar goed, Winrar geeft die berichten gelukkig niet aan! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 01 Maa 2012, 19:18 | Bericht # 7
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Zoals Timo ook al zei is; Download maken is niet makkelijk! En Object Editor is niet echt een goed programma. Ik raad je aan 't op de goede manier te doen.
Oké! bedankt voor jullie advies! en Timo13 en NielsGuchelaar, dat bedoel ik ook niet, maar ik probeer het stukje bij beetje te leren, zodat ik over een wat langere tijd wel kan designen, want je moet ergens beginnen!
maar dan het volgende, waar is Blender te krijgen en kan iemand me enigzins uitleggen hoe het werkt? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!