Carno-designs
carnotaurus
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 21:05 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Hoi iedereen! ik ben net begonnen met designen en help mee met het ZT2signteam, ik kan momenteel alleen nog maar skinnen. op deze site zullen de downloadbaar zijn: www.zt2signteam.ucoz.com, en met de hulp van hananas59! hieronder mijn skin van een kasuarisbord: mijn projectlijst: ZT2signteam-projecten: - kasuaris-bord - thomsongazelle-infobord - dodo-infobord - aquarium-bord legenda: zwart:af groen : gereleased paars : niet af blauw : idee/plan grijs : zal (voorlopig) niet worden afgemaakt/gereleased
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 10 Mei 2012, 16:48
Bericht Hoi iedereen! ik ben net begonnen met designen en help mee met het ZT2signteam, ik kan momenteel alleen nog maar skinnen. op deze site zullen de downloadbaar zijn: www.zt2signteam.ucoz.com, en met de hulp van hananas59! hieronder mijn skin van een kasuarisbord: mijn projectlijst: ZT2signteam-projecten: - kasuaris-bord - thomsongazelle-infobord - dodo-infobord - aquarium-bord legenda: zwart:af groen : gereleased paars : niet af blauw : idee/plan grijs : zal (voorlopig) niet worden afgemaakt/gereleased Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 21:05
NielsG
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 13:56 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er wel leuk uit ! Goed gedaan !
Bericht Ziet er wel leuk uit ! Goed gedaan ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 13:56
raymondhoek
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 15:28 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik ben erg benieuwd naar de ingame screens. Maar dit ziet er al veelbelovend uit! Raymond
Bericht Ik ben erg benieuwd naar de ingame screens. Maar dit ziet er al veelbelovend uit! Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 15:28
carnotaurus
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 16:27 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Raymond, ik zou zeggen: zie het zelf: hij is gereleased op www.zt2signteam.ucoz.com, de coderingen en enkele overige dingen zijn door hananas59 geregeld! en wordt meteen lid!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Raymond, ik zou zeggen: zie het zelf: hij is gereleased op www.zt2signteam.ucoz.com, de coderingen en enkele overige dingen zijn door hananas59 geregeld! en wordt meteen lid! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 16:27
raymondhoek
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 17:06 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik ga daar niet voor inloggen, sorry. Er zitten bovendien een hoop fouten in die website Hopelijk zie ik hem later wel ergens anders. Raymond
Bericht Ik ga daar niet voor inloggen, sorry. Er zitten bovendien een hoop fouten in die website Hopelijk zie ik hem later wel ergens anders. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 17:06
Urs1997
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 16:16 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Het is spijtig dat hij alleen maar op die site te downloaden is want hij ziet er fantastisch uit!!
Bericht Het is spijtig dat hij alleen maar op die site te downloaden is want hij ziet er fantastisch uit!! Bericht getypt door - Urs1997 Toegevoegd op 06 Jun 2012 om 16:16