Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 22:57 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Maar wat ik niet snap is: waarom laat je het niet zien Maak update's ofzo want zo krijg je t idee dat julli alleen een plaatje op borden plakken Snapje
@ timo13, Dat wil ik wel maar ik kan geen foto's maken je moet iets van dat Windows teken en r in drukken alleen als ik het progama in typ vindt hij hem niet Srry, voor m,n slechte uitleg Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ hananas59, Oke ik heb dus die printscreen gemaakt maar in kan het clip bord niet vinden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 02 Aug 2012, 14:29 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Debby, simple uitleg: Druk op het knopje "printscreen" Ga naar paint druk op plakken. Dan heb je hem, druk op "opslaan als : JPG Afbeelding" En dan staat 'ie bij je afbewldingen.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
@ Real_thomas, Owkee, dat wist ik niet ik zal het een doen dan Edit: gelukt ik ga nu een topic aan maken hiervoor Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 02 Aug 2012, 15:31